Citizen-only Topic

Hoi John,

Het horloge is niet meer in mijn bezit en ik had hem nieuw uit Amerika gekocht maar eigenlijk amper gedragen dus die was nog als nieuw…ik heb gewoon te veel horloges en sinds kort heb ik toch besloten dat vintage echt mijn ding is( na 2 jaar zowel vintage als nieuw gekocht te hebben :roll_eyes: )

Maar ik sluit niet uit dat er toch wel eens een nieuwer horloge komt als de maat en prijs ook goed is :yum: …het blijft een hardnekkig virus die horlogeverslaving :joy:

Dit had ik ook gelezen en heb er ook wel gezien die flink beschadigd waren… ligt er wel aan hoe je hem gebruikt…

hoi Slin…

Ok, ja dan wachten we het gewoon af. aangezien het echt een horloge voor netjes is zal ik em niet dagelijks dragen.

Het is overigens ook mijn eerste citizen…
Toen ik em zag was ik eigenlijk gelijk verkocht, tenminste, samen met de geplaatste seiko, maar die is amper meer te krijgen.

De citizen stond overal voor 550 tot 650 euro, tot ik watchshop.com tegen kwam, en die bood em aan voor 380,- en als je daar bestelde kreeg je nog 10% korting erbovenop, dus dat was een mooie deal. 2 dagen later was ie alweer 470,-…

Ja, ik ben niet zo van de vintage, ook niet van de lederen band, maar goed, dat is ieder voor zn eigen natuurlijk :slight_smile:

Enige niet stalen horloge is mijn G-shock GA-710GB, verder erg fan van de festina chronobikes, stalen g-shocks en seiko, ook pulsar zit in mijn collectie, maar die horloges vind ik een beetje aan de lichte kant, hou wel van het voelen dat ik iets om heb, ben ook niet echt een kleine jongen hahaha.

Thanks.

Groetjes

1 like

Ik eerst ook niet en ik moest overal een stalen band op maar dat is helemaal veranderd bij mij…kleinere horloges…leren bandjes enz… Bij mij is de smaak flink veranderd sinds ik 2 jaar geleden op HF aan het rondstruinen begon :+1::sweat_smile:

1 like

Hoi.

Ja dat kan ook natuurlijk.

En haha, dat een forum je smaak veranderd…nou ja, waarom niet he.

Kleinere horloges is niks voor mij, daar heb ik de polsen niet voor.

Vind zelfs de citizen aan de kleine kant met 42 mm kast, aangezien de rest in mn bezit 45mm of meer is.

Maar goed, smaken verschillen, en dat is maar goed ook.

Fijne avond.

Greetz

1 like

Zo is dat :+1:

Mijn polsen zijn 18cm…eigenlijk kan ik bijna alle maten hebben maar ik vind 35-39 mm het pretigst dragen en dan liever zo dun mogelijk :blush:

Fijne avond!

Groet :wave:

1 like

Het is natuurlijk de vraag of dat het het forum was dat verantwoordelijk was voor de verandering van smaak, of dat het gewoon een evolutie was waar @Slin door moest om uiteindelijk te stoppen bij wat hij nu mooi vindt??? Ik denk dat velen zo een fase doormaken waar ze van het ene naar het andere overgaan, bij sommigen gaat die overgaan zeer snel, anderen zullen er veel langer over doen…

2 likes

Ik denk zelf dat er nog meer fases gaan volgen :roll_eyes::joy: …houd het wel interessant :blush:

1 like

Daar heb ik nu ook schrik voor… dan denk je dat je verzameling compleet is en zie je weer een horloge…

1 like

Jup, ik dacht het ook bij 2 Citizens te houden, maar ben nu écht zwaar opzoek naar nr 3, puur en alleen door dit forum :joy:

1 like

Ik wou dat ik maar twee… had, de tijd van maar twee ligt al vele jaren achter mij :flushed: :flushed:

1 like

Dat dacht ik ook toen ik er opeens 150 had :joy:

3 likes

150 heb ik er nu ook nog niet (denk ik… neen ik wil niet tellen :flushed:).

1 like

150 :thinking:

1 like

Dad wilde ik ook niet maar toen ik aan het werken was had mijn vrouw dat gedaan en zo van ‘weet jij hoeveel horloges je hebt’? Uhm :roll_eyes: …nee…ja 150 dus :joy:

1 like

Dit was een jaar geleden…is inmiddels wel meer geworden maar ook een aantal verkocht…

1 like

oke,heb dit maar even laten zien aan moeders de vrouw.voorlopig krijg ik geen opmerkingen meer,daarintegen word er hier gezegd dat je misschien eens met iemand moet gaan praten
:joy::joy::joy::joy:

3 likes

Graag gedaan :+1::joy:

Allang dat stadium voorbij :zipper_mouth_face::sweat_smile:

1 like

Een zeer uitgebreide verzameling die je daar hebt, proficiat.

Je hebt blijkbaar wel een voorkeur voor Citizen…

1 like

:rofl::rofl::rofl:

1 like