Citizen-only Topic

:disappointed_relieved::joy:

Dit ochtendzonnetje pakken de Signature Grand Touring en ik nog even mee.

11 likes

Deze is onderweg… zo benieuwd!

11 likes

Ziet er goed uit :+1:t2:. 42 mm of groter?

40 mm slechts

3 likes

Genieten vanaf een zonnig terras in Limburg😎

4 likes

Zo net overgenomen nieuw in doos etiketje er nog aan en originele prijs nog op de doos en in het echt is ie mooier dan op sommige foto´s een fraaie nieuwe Citizen AP4030-06E

8 likes

Mooi. Veel plezier er mee :+1:

1 like

Mooie NA veel plezier ermee!!! :+1::clap::+1:

1 like

Sinds vorige week een vintage Citizen 8210 overgenomen. Nieuw glaasje, bandje en zelf gepolijst. :blush:

6 likes

Mooi gedaan :ok_hand: …is de kleur vd wijzerplaat nu bruin of vertekent de foto?

1 like

Klopt deze is bruin sunburst. :slight_smile:

1 like

Crosspost

8 likes

Crossing…

11 likes

NY00040 van mijn zoon vandaag op deze strap gezet.

7 likes

Voor de Citizen collector die alles al heeft - bijna…

2 likes

Tja…Mega 4…die hoop ik nog eens tegen te komen voor een fractie vd prijs wat er hier gevraagd word :hushed::yum:

1 like

Deze hier nog niet laten zien, maar had hem vandaag weer even om.

20 likes

Maak me gek :star_struck::joy:

16 likes