

Ziet er goed uit
. 42 mm of groter?
40 mm slechts
3 likes
Zo net overgenomen nieuw in doos etiketje er nog aan en originele prijs nog op de doos en in het echt is ie mooier dan op sommige foto´s een fraaie nieuwe Citizen AP4030-06E
8 likes
Mooi. Veel plezier er mee 
1 like
Mooie NA veel plezier ermee!!! 


1 like
6 likes
Mooi gedaan
…is de kleur vd wijzerplaat nu bruin of vertekent de foto?
1 like
Klopt deze is bruin sunburst. 
1 like
Voor de Citizen collector die alles al heeft - bijna…
2 likes
Tja…Mega 4…die hoop ik nog eens tegen te komen voor een fractie vd prijs wat er hier gevraagd word 

1 like
Maak me gek 










