Citizen-only Topic

Dit is de Promaster Sky type AS4020-44b.
Radio controlled eco drive chrono alarm saffierglas 200 meter waterdicht calculatiering. Heerlijke alleskunner!:thinking:

1 like

Hier wat leesvoer :+1::grinning:

3 likes

Wauw… héle gave klok :heart_eyes:

Niet spannend, niet duur, niet speciaal, en daarom een geweldig fijn horloge die lekker licht is en goed om de pols voelt.

6 likes

10 likes

Mooie set horloges in een mooi doosje! :+1:

1 like

Moet je nou es kijken, een MiniTurtle band past op een Citizen BN-0150…
20181127_191042
En dan doordenkend, medio december komen Miltat/Strapcode oysters op de markt voor de MiniTurtle… én de BN-0151 én NY-0040 endlinks zijn gelijk… dus vanaf medio december kan op je geliefde Citizen duiker een Miltat :+1:

14 likes

Weet je of er ook een jubilee komt?

1 like

Ik begreep van wel. Eigenlijk het hele riedeltje oyster jubilee endmill. En die info kreeg ik van Miltat zelf. Daarna komt de SNE solar serie aan de beurt.

2 likes

Ik krijg deze week de ny0040 binnen, hopelijk in december ook op jubilee dan :wink:

1 like

Hoi ik heb de as4020-44b.
Fijne klok en prima afleesbaar.


Krijg veel positieve reacties.

6 likes

Ik geloof best dat er veel mensen zijn die houden van dit type horloge (en het dus ook mooi vinden :wink:) alleen is is voor mij wat druk. Dat is een gevoel waar je soms moeilijk je vinger kunt op leggen om het precies uit te drukken. En dat gaat dan niet om het onleesbaar worden of zo, maar het gevoel als je naar die wijzerplaat kijkt. Ik heb dat wel meer met dit type horloges (en dus zeker niet alleen bij Citizen).

Maar ik wens je vooral nog veel draag- en kijkplezier met dit wel bijzonder horloge :+1::clap::+1:

3 likes

Iedere dag denk ik: welke zal ik nou eens om doen? Hahahahaha!

1 like

Ik kreeg eens de vraag of het een Breitling was :open_mouth:

7 likes

Ha ja toevallig ik ook…:wink:

1 like


Prima klokje, ik heb hem al jaren en nog steeds op de seconde gelijk.

3 likes

Kijk de E111-S075360 nou, de 12 op de 11 na een valpartij in Tokyo…
De titanium-kast een krasje, het uurwerk opgeschoven en de bezel een hap eruit. Het crystal mint conditie… en, hij loopt gewoon door, alleen op tijd zetten gaat lastig…

2 likes

Ach het gebeurde in Japan, dus in eigen tuin en is dus minder erg…:sweat_smile:

Maar wel lullig. Nu heb je een verhaal.

Repareren of een nieuwe dat is de vraag even…

Tja dat moet je zelf uitmaken hé. Prijsopgave laten maken bij een juwelier. Dit moet terug naar citizen lijkt me