Citizen Promaster Aqualand 40th Anniversary Limited Edition

Hoi Ray070,
Gefeliciteerd met de aankoop, hopelijk heb je 'm snel binnen en kan je ermee shinen :star_struck:
Zoals ik al eerder heb gezegd ben ik geen fan van de nieuwe band. Niet stoer genoeg en ik vind ook het horloge omdoen en afdoen lastig gaat doordat het uiteinde bij de sluiting er moeilijk doorheen past.

Zodra de 24mm classic band eraan zit zal ik een nieuwe foto posten.

1 like

Thanks! Ik hoop ook dat ie snel binnen is. Heb er wel teveel voor betaald maar wou hem zo graag hebben en dat heb ik echt niet snel… Ben benieuwd naar de foto van je nieuwe band :+1:t3:

1 like

Er staat er een met 40th duikfles op Kleinanzeigen voor €479.

1 like

De band vandaag ontvangen en zojuist er aan gezet. Het is natuurlijk afhankelijk van ieders smaak maar ik kies voor deze band.

5 likes

Nu alleen nog een echte titanium Aqualand :grin:

1 like

Jaaaaaaaaaaaaaa…… op een dag gaat dat gebeuren
image
:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Nog aan het sparen?

Moet nog wel even door sparen en niet steeds spaargeld gebruiken om andere horloges te kopen :face_with_peeking_eye:
Het is net een Chanel Flap Bag want elk jaar gaat de prijs omhoog dus moet steeds doelsaldo bijstellen :joy:

Maat er komt een dag wanneer ik oud en krom ben dat ik the holy grail om mijn broze, vol ouderdomsvlekkern getergde pols zal dragen :upside_down_face:

3 likes

Die is al een stuk beter :+1:t3: Ik heb mijn horloge vanochtend binnen gekregen, die zwarte sluiting is idd een beetje gemiste kans. Is dat bandje origineel Citizen?

Gefeliciteerd !!!
Ik heb dit bandje via Amazon gekocht en enige wat verschilt met de ‘old school’ band is dat het ND Limits nu bovenaan de strap zit. Ik heb gezocht naar een nieuwe van het oude model maar niet gevonden. Ik las ook ergens dat het oude model ook niet meer wordt uitgebracht. Geen idee of deze origineel is want op AliExpress kan je precies dezelfde kopen. Maar wat is origineel want op het oude model band staat nergens Citizen gestanst en die banden werden toen ook gewoon in China geproduceerd. Ik heb er wel 1 bij AliExpress besteld om te vergelijken met die van Amazon en ondertussen zoek ik door naar het oude model en zodra ik die heb gevonden dan zet ik die er op.

Heel veel plezier met deze topper :sunglasses:

Thanks, deze gaat het nest niet meer verlaten kan ik je vertellen. Ik denk dat ik ook maar zo’n bandje ga bestellen, ik mis idd die ND tekst er op. Jij ook veel plezier met jouw exemplaar, draag hem in goede gezondheid kerel :+1:t3:

1 like

Op de 1 of andere manier krijg ik jouw exemplaar op de foto niet te zien, althans niet op mijn telefoon en nu ook niet op de laptop.
Oh, enne… ik ben een vrouw :upside_down_face: maar ik wens jou ook veel plezier ermee en dat je 'm veel en lang mag dragen in goede gezondheid.

Mocht ik nog een ouderwetse band vinden dan laat ik het hier wel weten als er meerdere te koop worden aangeboden, mocht jij toevallig tegen meerder aanlopen dan heb ik ook wel interesse.