Citizen promaster aqualand C02* serie

Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een berg informatie over deze aqualand series. Heb wat rond zitten kijken op het web en YouTube natuurlijk. Echter om een prijs bepaling voor één nette C022 te vinden is al lastig.

Ook een goede uitleg van alle modellen en uurwerken en algemene informatie is moeilijk te vinden in het Nederlands of Engels.

Alle info is welkom van een koop ervaring tot aan literatuur. Voel namelijk al een verzamel woede opkomen en dan kan ik dat beter een beetje voorbereid doen :sweat_smile::sweat_smile:

1 like

Raadpleeg vooral de diverse topics ‘citizen-only’ en ‘citizen duikers wie verzamelt ze’

Er is ook iemand op HF welke aqualands verzamelt. Ben even vergeten wie… Als het me te binnen schiet… :+1:

1 like

@Abel weet hier veel over

2 likes

Kiekeboe :slightly_smiling_face::joy:

2 likes

Abel inderdaad, hoe kon ik het vergeten… En ik al dagen piekeren :kissing_smiling_eyes: nou brand los. We hangen aan je lippen

1 like

Het probleem met dit model is dat er niet echt een levendige handel is. Meestal zijn er zoekers die een als nieuw uitziende versie zoeken.
Maar dit model is van af het begin als een tool duik horloge gebruik. En vervolgens jaren lang door werden gedragen. Nu zijn ze gewild, maar aanbod is laag.

Dus prijs is hoog voor een hele nette versie. En er zijn steeds minder die werken. Horloge batterij leeg, nieuwe plaatsen. Doe je dit niet dan heb je kans op lekkage. En dat kan de horloge stuk maken.

Verzamelaar kopen ze op. Dat merk je nu goed.

3 likes