Citizen promaster aqualand co28/co29

Hallo allen ,

Kan iemand mij meer vertellen over het verschil van deze twee modellen ??? Co28 en co29
Gaat over de zwarte variant van de aqualand.
Of iets van een link voor meer info.

Alvast bedankt en alsnog fijne dagen gewenst

Mvg

Pim

1 like

Hoi Pim,

Ik weet niet of het klopt maar ik dacht dat de even nummers meters aangeven en de oneven feet.

@Abel kan je misschien meer vertellen.

2 likes

Hey @P.d.watches Pim,

Als jij nu kijkt op marktplaats staat daar een c029, wat een feet model hoort te zijn. Precies wat @peterpan aangaf.

Maar die op marktplaats is alles wat je niet wilt kopen. Wijzerplaat is fout model. Die komt uit een bi-colour.

C026

C028

Even voor de verwarring nog een c023

Dit is een PVD gecoat stalen horloge, niet titanium.

Ik hoop dat je de verschillen ziet in de c026/c028.

4 likes

Aaah kijk daar heb ik iets aan . Was namelijk ook met degene in gesprek op MP :sweat_smile: ben al een tijdje opzoek naar dit model maar kan niks in goede staat vinden voor een betaalbare prijs. Liefst ook nog iets van 85’ als die er überhaupt zijn. In ieder geval hartelijk dank voor deze info . Gr pim ( weer wat wijzer )

1 like

Bedankt , zo kom ik weer een stuk verder en wijzer :ok_hand::ok_hand:

1 like

Tegenwoordig een zak vol geld meenemen.

Laatste 2 die ik verkocht waren samen 2500 euro waard. Beide c028.

:upside_down_face:

1 like

En die nu op MP staat dan ?

En als je weer iets weet dan hoor ik het graag want wil er graag een hebben :slightly_smiling_face:

Geen 750 euro

1 like

Om even terug te komen op de c026-c028 zie ik eigenlijk geen verschil. Alleen de sensor lijkt wat anders.

Kijk een naar de goudkleurige rand van de bezel :wink:

2 likes

Maar verwacht niet dat je voor een dubbeltje op de eerste rang zit als je een mooie zoekt :wink:

1 like

Ik weet niet of hij twee en een half jaar later nog op zoek is.

1 like

Ja hoor maar altijd voor weinig :wink:

1 like

Ben idd bereid om meer dubbeltjes te betalen :sweat_smile:

Degene die ik tegen kom zijn allemaal frankenstein modelletjes

Ik weet een prachtige C026 uit 1987 te koop geheel origineel met bon,doosje,folder,flesje,onderhouds bonnen erbij in prachtige staat te koop

1 like

:thinking::face_with_peeking_eye::thinking::face_with_peeking_eye::mask::hotel:

Niet van mij hoor​:rofl::rofl::rofl:

2 likes

Heb zojuist een c028 gekocht. Zal binnekort de fotos delen als hij binnen is. Stuur maar eens wat info van de c026 :slightly_smiling_face: aub