Beste HF’er,
Na zijn oranje broertje een tijdje geleden te hebben verkocht via MP, is het nu tijd om deze grijze variant van deze Promaster hier binnen HF een volgend leven te schenken nu ik vandaag Level-2 ben geworden!
Een prachtige, eerlijke duiker in goede staat. Wordt verkocht op z’n stalen band, maar deze foto’s geven een impressie hoe deze duiker ook heel mooi kan staan op andere type bandjes!
Bij interesse en/of vragen hoor ik het graag! Hij hóeft niet weg, dus houdt het netjes bij biedingen ![]()
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil: alleen te koop, collectie wordt uitgedund
Merk en model: Citizen Promaster Diver Eco Drive CA0711-80H
Diameter: 45 mm
Leeftijd: 31-08-2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2024, gekocht van eerste eigenaar
Factuur en/of certificaat: Originele factuur aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Alles origineel (full set!): kartonnen doos, Promaster duikfles, handleiding boekje, handleiding printout, internationale garantie (ingevuld), 2 jaar garantie verlenging kaartje, modelkaartje, stalen band op volle lengte in super staat, zie foto’s
Verzendkosten of afgehaald in regio: Ophalen of verzenden, beide in overleg mogelijk, verzenden op kosten en risico koper
Conditie (krassen, werking etc): In uitstekende staat, zie detailfoto’s. Lijntje op de 6 minuten mark van de duikbezel, kast in fantastische staat met uiterst lichte gebruikssporen op de brushed finishing te zien
Soort uurwerk en kaliber: Citizen Eco Drive B612 chronograaf movement
Vraagprijs: 185 euro ex verzendkosten
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.