Citizen Promaster Eco Drive is binnen!

Hierbij de beloofde foto’s van mijn Citizen Promaster Ecodrive. :smiley:

Flinke doos:

Open doos:

Met zijn nieuwe vriendje:

Ik ben er erg blij mee! 8)

Wow, ziet er heel goed uit ! Van harte gefeliciteerd met je mooie en super betrouwbare aanwinst.

Leuke klok, gefeliciteerd! Wat geeft de rechter sub-dial behalve de dag nog meer aan?

tjvreeken Schreef:

Leuke klok, gefeliciteerd! Wat geeft de rechter
sub-dial behalve de dag nog meer aan?

Dank je! Het geeft naast de dag in ieder geval de 1/20 seconden aan en de rest weet ik nog niet. Het is nogal een dikke pil die handleiding. :stuck_out_tongue:

Nou ik hoor het tzt wel;) eerst maar genieten van de aanwinst!

Dat ziet er strak uit, zeg!! Mooi! (tu)

Dit is een hele fraaie Citizen. Mooi logo op de kroon.

Geniet er van.

een Kloeke Klok! Gefeliciteerd, enne over twee weken een overhoring of je alle functies wel kent :slight_smile:

Groeten,

Martin

Ik heb deze klok ook gehad, idd een hele pil die handleiding!

Veel plezier ermee!

prachtige aanwinst en een citizen staat echt voor kwaliteit en radio controlled dus altijd de exacte tijd aan je pols veel draagplezier in goede gezondheid gr hans

Bedankt allemaal! Ik moet alleen nog even een goede lokatie zien te vinden in het huis waar hij 's nachts te rusten ligt. Op het nachtkastje vangt hij namelijk de radio signalen niet. Hij gaat om 3:00AM zoeken naar signalen. Als dat niet lukt probeert hij het nog een keer om 4:00AM. En dat is dus vannacht mislukt.

Ik heb hem vanmorgen even met de hand laten zoeken en toen ging het wel goed. Als ik geen goede lokatie kan vinden dan laat ik hem gewoon 1 keer per week even synchroniseren. Dat moet voldoende zijn lijkt me.