Had gehoopt via de zoekfunctie aan mijn antwoord te komen, maar ik kan niet zoeken of het is nog niet aan bod gekomen.
Ik ben via een ruil aan een Citizen Promaster Automatic 200m gekomen. Ik vermoed dat deze uit de jaren 80 is (de vorige eigenaar zei dat hij hem rond 1985 gekocht heeft) Ik vind het een erg leuk model en vooral omdat dit model nog steeds wordt gemaakt. Nu mijn vraag
Kan iemand vertellen wat de exacte productiedatum is aan de hand van de nummers op de deksel? Ik lees van alles in het engels alleen kan mijn serienr nog niet aan een datum koppelen. Ik weet dat mensen op fora van foto’s houden dus zal wat extra foto’s posten.
Alle info is welkom! Alvast bedankt voor de reacties.
Misschien aan de persoon achter deze website vragen?
Via hem heb ik ook veel informatie gekregen over mijn vintage Citizen Diver die ik wil gaan opknappen.
For shure.
Ik heb nog de originele met duikextentie, opgepoetste, stalen band inl pens en afdekkapjes hiervoor liggen.
Als je wil stuur ik het je voor een kleine prijs toe.
Bedankt voor alle info! Ik ga de man achter de website eens mailen. Kijken of hij me nog meer info kan geven Normaal ben ik gek van Omega (Seamaster en Speedmaster). Dit is mijn eerste Citizen en moet zeggen dat ik net zoveel plezier tot nu toe van dit horloge heb als van de Omega’s. Heb er direct een Seiko SKX009 bij gekocht welke ik ook super vind! En het is nog eens goed te betalen ook.
Vinrouge; dat zou super zijn. Heb nu een aftermarket bandje die bovendien ook 2 mm te smal is. Ik PB je even