Deze heb ik in januari 2025 aangekocht en sindsdien in roulatie met veel zorg gedragen. Ik draag mijn horloges voornamelijk op kantoor en bij outdoor activiteiten maar daar horen geen gekke dingen bij. Het horloge is in uitmuntende staat en vertoont enkel wat deskdive swirls op de gesp. De gesp is trouwens verstelbaar en heel handig wanneer de pols wat uitzet. Ik wil niks anders meer!
De reden dat ze weg mag is omdat ik terug wil naar enkele basisstukken zonder de stress dat er zoveel mooie stukken te weinig gedragen worden. Heb ze altijd met veel plezier gedragen maar nu is het dus tijd om afscheid te nemen.
De Eco-Drive is bijzonder accuraat en de secondenwijzer loopt precies op de indexen, iets wat niet van elke quartz kan worden gezegd. De lunette is goed uitgelijnd (het is geen Seiko). Wat ik er persoonlijk mooi aan vond is dat de minutenwijzer niet in het oranje is, wat bij de zwarte en gewone blauwe wel is. Dat maakt ze iets serieuzer/minder speels naar mijn mening.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: CITIZEN PROMASTER JDM - BN0165-55L
Diameter: 44mm
Leeftijd: januari 2025 (1 jaar en 4 maand)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 1e eigenaar
Factuur en/of certificaat: boekje en verpakking aanwezig.
Originele doos en/of eventuele accessoires: boekje en verpakking aanwezig.
Ik heb een paar citizens en ben niet zeker of ze met de duikfles kwam, maar dat kan ik wel nakijken als je dat echt wil weten.
Verzendkosten of afgehaald in regio: Regio Aalst in België maar verzenden vind ik wel makkelijkst. 15€ verzekerd verzenden. Kan ook gewoon worden verzonden voor 8€. BE-NL-FR-LUX
Conditie (krassen, werking etc): Eigenlijk als nieuw op de gesp na wegens wat kleine deskdive swirls.
Soort uurwerk en kaliber: E168 eco-drive loopt super strak!
Vraagprijs: 250€
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald dan wel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.