Citizen Promaster Marine Eco Drive GPS

Heen op vakantie met 1 horloge, terug van vakantie met 3 horloges extra voor mijzelf en 2 voor een bevriend HF lid.

Als eerste maar de NA van de Citizen Promaster GPS, op het HF ben ik deze nog niet tegen gekomen in deze kleurstelling, kan mij vergissen natuurlijk :wink:.

In mijn collectie had ik nog geen GPS horloge dus die moest erbij komen. Ook de kleur van de dial had ik nog niet, dus het kleurenpalet is uitgebreid.
Kan er wel een heel verhaal van maken dus we houden het maar kort, nu maar gewoon de specs en foto’s:

Citizen Promaster model: CC5001-00W
Eco driver dus quartz
analoog
krasbestendig saffierglas
datum
lume op wijzers en markeringen
47 mm
Titanium kast
wijzerplaat groen
zwarte rubberen band met gesp
20 ATM

O ja, en ik is blij met deze Citizen :smiley:

20 likes

Lekker bezig zeg!.

Mooie citizen :+1:

1 like

Hoe werkt de binnenste halve cirkel indices?

1 like

Geen idee, mag iemand mij nog even uitleggen :smiley:. Was eerst nog aan het klooien met een ander horloge hoe die werkt, al die toeters en bellen :wink:

1 like

Wil je mijn opa zijn?
Ik zal waken over de erfenis .

Gaaf ding kerel, absoluut .

2 likes

Ja hoor Hans, vanaf nu ben jij ook mijn kleinzoon :wink:. Wacht maar af, komen er nog meer aan :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mijn held!

1 like

Gaaf ding, best groot ook :wink:

1 like

Moet toch ergens mijn lengte mee compenseren :wink:, klein ventje met groot horloge :grin:

3 likes

Gefeliciteerd Fred met deze leuke NA. Je eerste Citizen? Geniet ervan

1 like

Erg fraai, alleen ûh … 47mm WOW.
Heb je geen duiklood meer nodig denk ik? Of valt het gewicht wel mee. :wink:

Gave aanwinst, veel draagplezier!

1 like

Nice! Heerlijk spul … gefeliciteerd

1 like

Nee hoor, heb nog meer Citizen vooral Eco divers. Zo handig als ik geen zin heb om een automaat op datum/dag en tijd te zetten :smiley:

Hij is idd flink aan de maat maar het is titanium, daarnaast heb ik ook andere horloges met die maat die zijn wat zwaarder maar heb daar geen moeite mee.

2 likes

Gefeliciteerd

1 like

Omg :dizzy_face:

Dat is een maat om over je duikpak aan te hebben

1 like

Ik kom zelf niet verder dan het douche putje, maar die is wel heel diep hoor :wink:

Mooi hoor, gefeliciteerd met je NA!

1 like