Citizen Promaster NY0040-50E (op staal, jubilee en oranje rubber)

Afbeelding 1

Nu het allemaal wat mooier weer wordt wordt het ook weer tijd om wat op te ruimen.
Dus ga ik wat zaken in het blauw zetten die voor andere leden wellicht een mooie kans zijn.
Te beginnen met mijn mooie Ranger, maar mijn mooie oranje Doxa sub 200 mag ook gaan.
En mijn Citizen Promaster NY0040-50E nu ook. De zwarte op een stalen band.

Aanvullend heb ik er een jubilee opgezet van Marc van Island Watch en dat staat top, zie de foto’s hieronder.
Voor de echte fan heb ik ook een promaster oranje rubber band erbij, nieuw. Helaas geen foto van.
O ja, die duikfles waar hij in komt, heb ik ook nog.

42mm maar een korte L2L.
200m WR.

Een heerlijk zorgeloos vakantie horloge dus en bij iedereen wel bekend.
Dus wil je zorgeloos lekker op vakantie, hier mogelijk een kans.

Samenvattend:

Merk en model: NY0040-50E
Diameter: 42mm maar valt erg klein
Leeftijd: 7-2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 7-2022
Factuur en/of certificaat: aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: alles aanwezig +
Verzendkosten of afgehaald: in overleg
Conditie (krassen, werking etc): 98%, nieuwe band, originele stalen band ongedragen
Soort uurwerk en kaliber: 8204
Vraagprijs: € 250,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

17 likes