Citizen Promaster Tough BN0118-55E

Hi!
Ik verkoop deze namens een goede vriend van mij. Hij heeft hem rond de kerstdagen gekocht.
Wilt hem niet meer, omdat het toch niet bevalt in het echt. Gekocht bij Irismo, kan niet meer terugsturen wegens de schakels die er al uitgehaald zijn + lichte bandenwisselbeschadigingen (net zoals ik, houdt hij ook heel veel van wisselen)

Het is een super vet horloge, titanium, 300m waterdicht en solar powered. En een ontzettend fijne micro adjust.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Citizen Promaster Tough BN0118-55E
Diameter: 40
Leeftijd: Paar weken
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): dec 2025
Factuur en/of certificaat: Full Set
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full Set
Verzendkosten of afgehaald in regio: Verzenden of afhalen regio Amsterdam
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goed! Behalve de bandenwisselsporen
Soort uurwerk en kaliber: Eco Drive Solar
Vraagprijs: €490
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

9 likes

Up!

Up! Maatje van mij geeft door dat prijs naar €430 kan. Super deal voor dit horloge!

1 like