Citizen quartz calculator horloge 49-9315

Hallo ik heb een citizen quartz calculator horloge uit 1977 in mijn bezit model 49-9315 nou was mijn vraag weet iemand wat dit horloge waard is en waar ik het kan eventueel kan verkopen

Hallo Ramon
Als je Ebay zoekt onder ‘advanced’ en een vinkje plaatst bij ‘sold items’, vervolgens selecteerd op ‘higest price first’ (zonder verzenden), dan zie je dat dit horloge de afgelopen drie maanden is verkocht voor prijzen tussen de 700 en ongeveer 300 dollar.
Waarbij ik bij beide verkopen van hetzelfde horloge (geannuleerde koop) van dezelfde verkoper uit Peru (610 en 700 dollar) mn twijfels heb.
Deze horloges werken volgens mij allemaal 100%
Waarde is afhankelijk van uiterlijke staat en werking, originaliteit (band etc)staat van het lcd display etc. Jouw horloge heb ik niet gezien.

Als jouw horloge er prima uitziet en 100% werkt ga dan uit van een bedrag tussen 275 en 475 euro op Ebay, en op het kneuterige marktplaats met zn zuinige Hollanders maximaal 200 euro.

Hallo ernst

Dank je wel voor je reactie het horloge is nog helemaal nieuw dus neem aan dat de batterij leeg is gegaan in de loop der tijd. Dank je wel voor de tip ik ga hem op ebay zetten

In geval van een ‘lege batterij’ ; deze heft men vaak in het horloge laten zitten met als gevolg lekkage en (vaak) grove schade aan het uurwerk.
Ik zou in ieder geval de batterij vervangen en alle functies grondig testen (kwaliteit display, werking uurwerk gedeelte, werking rekenmachine, respons van alle knoppen inclusief de vele kleine rekenmachine knopjes, etc)
Succes!