Citizen Signature Grand Touring Sport Blue

Had hem al op de HF FB pagina laten zien, maar omdat ik hem zo mooi vind dan toch ook nog even hier voor de gene die niet op FB zitten.
De Citizen Signature Grand Touring Sport Blue. Wat een verassend mooie Citizen ! Juiste kleur blauw, de dail is erg mooi in detail. Zie ook de rode stipjes tussen 0/15! Het blauw veranderd van donker naar licht. Mooie diepte contrast ook. De sluiting is zeer subtiel. De bracelet draagt heerlijk, met een mooi contrast tussen gematteerd en gepolijst. En vind de hem in grote ook perfect, niet te hoog ook. Ja echt een plaatje die je niet vaak tegen komt!

Inhouse made Miyota, made in Japan. :wink:

11 likes

De wijzerplaat is inderdaad erg mooi maar die kroonbescherming…wat een puist lijkt dat zo!!

Grt. Marco

1 like

Had hem op Facebook al voorbij zien komen.
Het is een geweldig mooi horloge.
Ga je veel plezier aan beleven.
De kroon sluiting vind ik erg mooi.
En dat blauw is echt wauw…

1 like

Prachtig! Helaas te groot voor mij.

1 like

Zag hem op MP voorbij komen, is dat dezelfde?

Ik vind het een mooi horloge maar inderdaad die kroon staat me tegen.

Mijn beste,

De blijdschap straalt er van af. :+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Kundedahierkopen ?
Dat ik nu én voorlopig niks bijkopen én Citizen altijd goed vindt…komt dit hier weer voorbij.
Ik vindt hem Wooow !
Van harte hoor !

1 like

Gefeliciteerd, een topper!

1 like

Stond zaterdag inderdaad op MP. Vond het een buiten kansje, en kon hem niet laten lopen.

Die Panerai achtige crown guard was voor mij ook een twist punt. Maar toen ik hem real live zag en om had was dat gevoel weg. Zowiezo is het horloge een beetje chunky !

Op Marktplaats!!! Gewoon gemist…

Op het Duitse Uhrforum komt er af en toe één voorbij. Maar hier in Nederland haast niet. Degene waar ik hem van heb heeft hem online uit Engeland.
Echt een bijzonder klokje hoor. Blij mee ! :blush:

Ik vind dit ook een mooie kleurstelling

3 likes

Zeker weten Eric!
Als het deze uitvoering was had ik ook toegehapt hoor. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Erg mooi! Ik heb niks met citizen’s normaal gesproken maar deze zou ik ook wel willen… Moest wel direct aan de millenium falcon denken :>

1 like

Gefeliciteerd met deze erg mooie aanwinst . :thumbsup:

1 like

Een van mijn “buddy’s” op het WFWF heeft dezelfde. Daar ook zijn de meningen verdeeld over de Panereske kroonbescherming. Ik vind hem wel cool. :sunglasses:

1 like

Dan maar nog een keer.

Jaloooeeers!

1 like

Niet alleen de kroon beschermer, maar ook in de kast zie ik wat Panerai-stijl kenmerken.

Ik vind hem :+1:

1 like

Ik vind hem mooi,zeker ook die andere met rose accenten en oranje uurwijzer.
Wel aan de dure kant voor een citizen…

1 like