Citizen Signature Grand Touring Sport diver

Dit ziet er goed uit!

Verder nog weinig info geloof ik

Ziet er zeker goed uit, mooie maat ook. Prijs rond de 1195 dolar lees ik op een andere site.

Die prijs vind ik dan weer minder leuk :frowning:

Wel erg mooie klok, prijs vind ik inderdaad aan de hoge kant…

Ik vind het dan weer helemaal niks.
Bijmekaargeraapt zooitje!

Ik vind die kroonbeschermer…ehhh…lelijk

LeenV Schreef:

Ik vind die kroonbeschermer…ehhh…lelijk

Beetje niet kunnen kiezen tussen PAM en Ploprof.
Kast ook een twijfel tussen doen we een PAM-kast of toch niet.

Mooie klok om te zien. Jammer van de grootte, 42mm is mer dan zat (ja ik weet het, afstand van de lugs is belangrijk) Jammer van de toch ook wel hoge prijs. Gelukkig niet zo duur als deze: http://www.chrono24.com/en/citizen/eco-drive-satellite-wave-limited-edition-990--id2539393.htm?manufacturerIds=59&picnum=0&sortorder=1&tab=pics&urlSubpath=%2Fcitizen%2Findex-19.htm

ziet er leuk uit, alleen die naam…
De vorm van die kroonbeschermer heeft m.i. wat “ploproffigs”.

Voor dat geld kocht ik dan toch een Squale 2002 in het blauw denk ik.

Mvrgr, Andre

De naam snap ik ook niet echt om eerlijk te zijn?

Grand Touring? Sport Diver?

Wat is het nou?

Verder ziet t er wel o.k uit maar zoals eerder gezegd zou ik voor dat geld ook liever een Squale 2002 kopen.

Origineler en ook mooie opgelegde indices met klassieke looks.

Groeten.

Noel.

Enig idee of deze serie (Citizen Signature) ergens in NL te bewonderen is? Vind de Grand Classic een mooi model maar zie ze eigenlijk alleen op sites uit de USA verschijnen…

Ik heb een zwak voor Citizen. Heb inmiddels een paar JDM ecodrives waar ik erg tevreden over ben. Dit lijkt me wel een mooie aanvulling (met een in-house mechanisch uurwerk!) als de prijs naar verloop van tijd wat gezakt is. Leuk om te volgen in elk geval!

ik vind em wel ok. de beugel en kast hebben wel n beetje wat weg v iets anders, maar ook weer niet dat ik ze haast identiek vind.

denk alleen wel dat ik de bandbreedte te smal zou vinden.

Er zitten indd veel invloeden in van andere horloges, maar dan toch op een orginele manier in een nieuw horloge gegoten. Dit in tegenstelling tot de vele ‘hommage’ klokken.

De ploproffige crownguard, de oranje hands en opgelegde indicesm aken het voor mij een mooie klok. De band lijkt indd nogal tapered.

Niet zo’n fan van de band, maar verder een erg mooi. Komt misschien door mijn Citizen zwak.