ikben nieuw in dit forum; ben verzamelaar van uurwerken, wekkers, enz ; ik probeer niet werkende dingen terug aan de praat te krijgen en ofrwel te houden voor mezelf ofwel verkopen;
Onlangs kocht ik een Citizen Radio controlled Supr Skyhawk U600 solar powered; Nieuw van winkel die zou stoppen; maar zonder papieren en geen doos
Maar ondanks de handleiding van het internet is het toch een moeilijk uurwerk om in te stellen;
heeft er iemand ervaring mee en waar kan ik aan een doos geraken ;
met vriendelijke groeten,
Eenmaal goed ingesteld is het een uurwerkje waar je eigenlijk niet meer aan hoeft te komen, alleen de wisseling tussen de tijd/dag/datum/stopwatch en timer komen hier soms voor.
Dank je wel voor je reactie ; inderdaad, voldoende filmpjes, maar toch. Ik zoek naar de logica achter de knopjes, zoals bij mijn Casio data bank ; eerst selecteren, dan bevestigen ; ik weet niet of ik ze veel zal dragen, gezien ze nogal zwaar is ; de Titanium versie is zeker wat lichter, maar ook veel duurder ; dan verkies ik nog mijn Tissot T Touch, in titanium ; maar steeds grijp ik naar mijn Casio databank ; in één oogopslag ; zondag 28 juni 2006; en het juist uur ; wisselt automatisch van zomer naar winter uur ; zelfs een schrikkeljaar is geen probleem; bovendien codes van mijn bankkaarten bij de hand, en nog veel meer ; dual time, stopwatch, enz; en dit voor minder als 50 € nieuw. Ook vergeten te vermelden, ingebouwde verlichting, geluidssignalen. We hebben moeten wachten op de smartphones om deze features te hebben;