Citizen super skyhawk U600

![image|374x500](upload://hniqdinR0q4Q0dk4jyBbHRGryEA.jpg

ikben nieuw in dit forum; ben verzamelaar van uurwerken, wekkers, enz ; ik probeer niet werkende dingen terug aan de praat te krijgen en ofrwel te houden voor mezelf ofwel verkopen;
Onlangs kocht ik een Citizen Radio controlled Supr Skyhawk U600 solar powered; Nieuw van winkel die zou stoppen; maar zonder papieren en geen doos
Maar ondanks de handleiding van het internet is het toch een moeilijk uurwerk om in te stellen;
heeft er iemand ervaring mee en waar kan ik aan een doos geraken ;
met vriendelijke groeten,

ik woon in Landen, België

Luc

Staan op YouTube toch voldoende filmpjes hoe dat moet.

Citizen U600 instructies.
Hier een kortere versie.

De U680 lijkt hier enorm veel op.

Eenmaal goed ingesteld is het een uurwerkje waar je eigenlijk niet meer aan hoeft te komen, alleen de wisseling tussen de tijd/dag/datum/stopwatch en timer komen hier soms voor.

1 like

Dank je wel voor je reactie ; inderdaad, voldoende filmpjes, maar toch. Ik zoek naar de logica achter de knopjes, zoals bij mijn Casio data bank ; eerst selecteren, dan bevestigen ; ik weet niet of ik ze veel zal dragen, gezien ze nogal zwaar is ; de Titanium versie is zeker wat lichter, maar ook veel duurder ; dan verkies ik nog mijn Tissot T Touch, in titanium ; maar steeds grijp ik naar mijn Casio databank ; in één oogopslag ; zondag 28 juni 2006; en het juist uur ; wisselt automatisch van zomer naar winter uur ; zelfs een schrikkeljaar is geen probleem; bovendien codes van mijn bankkaarten bij de hand, en nog veel meer ; dual time, stopwatch, enz; en dit voor minder als 50 € nieuw. Ook vergeten te vermelden, ingebouwde verlichting, geluidssignalen. We hebben moeten wachten op de smartphones om deze features te hebben;