Citizen Tsuyosa NJ0150 Only

5 likes

Hulkyosa✅

9 likes

1 like

vandaag mijn order bij Ocarat maar geannuleerd, had het horloge al een tijd geleden besteld en de levertijd werd elke keer uitgesteld. Ik wacht wel tot ze normaal verkrijgbaar zijn…

1 like

6 likes

Groene beschikbaar bij bol.com

De gele en de blauwe vanmiddag in de vitrine bij een horlogewinkel in Winschoten.

1 like

Mooi dat ze langzaam weer op voorraad komen. Vooral de gele.

Misschien dat ik morgenmiddag na het werk er even naar binnenstap om te passen :slight_smile:

2 likes

Iemand met smalle polsen die de Tsuyosa draagt? Ben benieuwd hoe de 40mm met de band op de pols zit.

Ik heb smalle polsen

4 likes

Straks even kijken! Kom er zo langs, zal een foto maken

7 likes
1 like

Ik zie dat de blauwe op voorraad is bij horloge.nl, mocht iemand deze willen gaan bestellen stuur me even een bericht. Ik heb een kortingsvoucher van 15% gekregen daar die ik niet ga gebruiken voor 22/11.

https://www.horloge.nl/citizen-tsuyosa-collection-automatisch-horloge-met-datum-vergrootglas-nj0150-81l.htm

2 likes

Idem. Was dan nog pas na hen te contacteren, dat ik info kreeg over nieuw uitstel. Geld werd wel vlot teruggestort, na een email met de vraag of ze me nog mochten proberen overtuigen van toch niet te cancelen :slight_smile:.

6 likes

Volg dit topic al een tijdje en kon het niet laten er ook 1 te bestellen, want eindelijk zijn ze weer een beetje op voorraad. Heb de groene besteld en ben heel benieuwd! :smile:

De gele is hier ook nog op voorraad:

1 like

6 likes

Genieten van de nazomer en dit zomerse horloge😎

8 likes