Citizen Tsuyosa NJ0150 Only

Dat zijn de beste hè! Of nouja, t blijft wel bizar dat er verschil is in hetzelfde uurwerk.

1 like

Blijkbaar waren de hack stokjes niet voorradig bij aanvang van de productie. De aziatische markt hecht trouwens geen zo’n belang aan die stokjes.


Hier een lekkere onscherpe hacking foto, mooi op de twaalf stil

2 likes

Alle drie de tsuyosas bijtelkaar.

13 likes

Die rode is VET! Waar heb je die besteld @Kahan :smiling_face_with_three_hearts:

Singapore, via C24 man. Redelijk snel binnen, duurde een week denk ik.

1 like

Hier een redelijk scherp filmpje :wink:
https://youtube.com/shorts/OZNquTeUE0k?feature=share

Heb m ook binnen.

Bij deze loopt de secondenwijzer ook door als je de kroon uittrekt. Non hacking is dat toch he?

15 likes

De Tsuyosa is een hype. Hacking is een hype in wording. :grinning:
Wat heeft Citizen nog in petto voor ons ?

5 likes

Hacking zal me worst wezen. Dat te kleine kroontje echter wel. Voor mij niet goed uit te trekken of op tijd te zetten, was reden voor verkoop.

1 like

Toch tevreden dat ik hacking heb, maar zonder valt wel te leven.
De kroon / het opwinden vond ik ook maar niks. Wat van alles geprobeerd. Na twee weken toch een positie gevonden om op tewinden zonder telkens de grip te verliezen. Moeilijk uit te leggen hoe ik het doe. Als ik het behoorlijk kan filmen, dan post ik hier haar opwind. :blush::blush:

1 like

Ik heb andere mening, dat de kroon mooi uit het zicht is vind ik een pre. Op tijd zetten is minder makkelijk maar goed te doen. Maar smaken verschillen, geen probleem

1 like

Net binnen….

Wow :star_struck:
Boven verwachting!

16 likes

8 likes

Hulkyosa :white_check_mark:.

10 likes

9 likes

Leuk zo al die kleurtjes op rij

8 likes

Heeft in het blauw - met een klein beetje inbeelding - wel iets weg van de Tissot PRX Powermatic 80

1 like

12 likes