Ik doe mee.
Terrasje in Cordoba zuid-Spanje bij slechts 20 graden. Gelukkig fleurt mijn Citizen het een beetje op hier

Ik dacht mijn witte wel in één dag te verkopen hier, is de hype over?
Zonde zou dat zijn, vind het echt bizar veel horloge voor het geld. Heb er nu vier gehad en allemaal verbaasde ze me door de prijs-kwaliteitverhouding.
Ach, wat is een hype. Je moet gewoon genieten van deze mooi gekleurde klasse horloges. Aangezien ze in zeer grote hoeveelheden worden geproduceerd zullen ze op korte termijn niet snel zeldzaam (en duurder) worden. Ik heb mijn Tiffany-blauwe tegen premium uit Singapore laten komen; zodra ze hier ook op de markt komen heb ik dik verlies. Maar soit, ik heb ervan genoten …
Ja ik weet hoe het werkt, de witte komt ook uit Singapore
Verbaasde me er gewoon over gezien hoe de vorige drie binnen twee minuten na plaatsen weg waren.
Is de band ‘prima’ te noemen? Natuurlijk rekenend houdend met de prijs van het horloge.
Veel meer dan dat…
Ik heb er 1 gehad en vond het een leuk horloge voor weinig. Voor mij was het opwinden en gelijkzetten een drama met dat klein kroontje. Jammer eigenlijk.
Ik vind dat moeilijke verstellen geen probleem valt mee reuze mee. Zorgt wel voor mooier uiterlijk.
Voor mij een bummer: design boven functionaliteit
Misschien een gevalletje "met een witte blijf je zitten "?
Ook geen straf…
Iemand al bekend met de nieuwe Tsuyosa kleur? Alhoewel het natuurlijk een kleur is met een zeer bekende naam