Ja dit kan!
is er al iemand die weet waar je die bi-colour NJ0154-80H kunt bestellen? zie alleen maar .sg websites.
Het is een Azië specifiek model. Je zou het moeten importen. Wellicht c24?
Absoluut!
Alleen hacking ontbreektâŠ
Klopt. Singapore is the place to be voor dit model.
Inderdaad.
Houd wel rekening met extra kosten (BTW). Reken op 25-30%
Ik heb de witte ook vanuit Singapore besteld. Met import btw enzo een duur grap, maar zeker waard.
NĂ©t âŹ38,69 betaald aan DHL dus te overzienâŠ
Komt vooralsnog dinsdag binnen
Dat valt reuze mee. Had zelf iets meer betaald, maar dat zal de pret niet drukken.
Ik had op meer gerekend maar had de pret ook zeker niet gedrukt!
Leuk artikeltje vandaag bij Fratello over deze en de PRX. Ik heb ze allebei, sterker nog 2 prxen (Quartz en Powermatic80) en (momenteel nog) 1 citizen. Zodra iemand afstand wil doen van zijn gele (of witte) na de zomer hoor ik dat graag .
Overigens zelf voor de PRX gestemdđŹ.
Je hebt me dankzij dit artikel overtuigd Pim dat ik een Tissot PRX Powermatic 80 moet hebben.
Gewoon van allebei een, kan niet missen.
Ok, laten we dan beginnen met een gele. Kish beweert er een binnen 2 dagen te kunnen leveren. Net besteld. We gaan het meemaken.
Als ie niet bevalt kun je m gewoon doorverkopen aan mij, scheelt weer
Haha, zover zal het niet komen hoor Pim @Golf.
Wat ik opvallend vind is dat niemand een gele of groene op voorraad heeft en Kish beweert ze beide te kunnen leveren. Ik denk dat ze net zoals de rest pas tegen het eind van het jaar kunnen leveren.
Ik zag elders dat ze âbinnenkort leverbaarâ waren, vervolgens âop voorraadâ en nu weer âbinnenkort leverbaarâ. Het lijkt erop dat ze her en der kortstondig verkrijgbaar zijn. Ook op basis van verschillende berichten hier op het forum.