Citizen Tsuyosa NJ0150 Only

Ja dit kan!

2 likes

is er al iemand die weet waar je die bi-colour NJ0154-80H kunt bestellen? zie alleen maar .sg websites.

Het is een Azië specifiek model. Je zou het moeten importen. Wellicht c24?

Absoluut!
Alleen hacking ontbreekt

2 likes

Klopt. Singapore is the place to be voor dit model.

Inderdaad.
Houd wel rekening met extra kosten (BTW). Reken op 25-30%

6 likes

Ik heb de witte ook vanuit Singapore besteld. Met import btw enzo een duur grap, maar zeker waard.

1 like

NĂ©t €38,69 betaald aan DHL dus te overzien

Komt vooralsnog dinsdag binnen :slight_smile:

Dat valt reuze mee. Had zelf iets meer betaald, maar dat zal de pret niet drukken.

1 like

Ik had op meer gerekend maar had de pret ook zeker niet gedrukt!

1 like

7 likes

Leuk artikeltje vandaag bij Fratello over deze en de PRX. Ik heb ze allebei, sterker nog 2 prxen (Quartz en Powermatic80) en (momenteel nog) 1 citizen. Zodra iemand afstand wil doen van zijn gele (of witte) na de zomer hoor ik dat graag :grin:.

PRX versus Citizen NJ0150

Overigens zelf voor de PRX gestemd😬.

1 like

4 likes

Je hebt me dankzij dit artikel overtuigd Pim dat ik een Tissot PRX Powermatic 80 moet hebben.

2 likes

Gewoon van allebei een, kan niet missen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ja en gaat vrij gemakkelijk hoor

8 likes

Ok, laten we dan beginnen met een gele. Kish beweert er een binnen 2 dagen te kunnen leveren. Net besteld. We gaan het meemaken.

4 likes

Als ie niet bevalt kun je m gewoon doorverkopen aan mij, scheelt weer :wink:

2 likes

Haha, zover zal het niet komen hoor Pim @Golf.

Wat ik opvallend vind is dat niemand een gele of groene op voorraad heeft en Kish beweert ze beide te kunnen leveren. Ik denk dat ze net zoals de rest pas tegen het eind van het jaar kunnen leveren.

1 like

Ik zag elders dat ze ‘binnenkort leverbaar’ waren, vervolgens ‘op voorraad’ en nu weer ‘binnenkort leverbaar’. Het lijkt erop dat ze her en der kortstondig verkrijgbaar zijn. Ook op basis van verschillende berichten hier op het forum.

1 like