Ik vind die gele in het echt veel mooier dan op veel foto’s.
Goeie sunburst int echt. Ik kocht de rood gouden en moest ineens heel hard denken om de gele ook te doen…Want iedereen weet dat geel nou eenmaal de mooiste kleur van de wereld is, dussss…
Maar ik heb al een mooie gele Victorinox Inox en daarom vond ik dat ik deze gele ff niet hoefde… maar hij zit nog steeds in mijn hoofd. Succes!
Nieuwe kleurtjes!
Citizen Hong Kong announced five new additions to the Tsuyosa range produced in collaboration with color company Pantone. The dial colors were selected by Pantone to represent the trends of the late 1990’s when the original NH299 series were at their market height.
Iemand een idee wanneer en waar deze in verkoop komen? Specifiek de grijs/groene x of z versie.
Ik vind koopmogelijjhedenvan Citizen zeer onduidelijk namelijk
Deze kleuren benaderen sterk de Rolex kleuren. Niks mis mee natuurlijk.
Tis blijkbaar limited (1999 stuks per kleur) voor hong kong. Via Chrono24 komen eerste advertenties door.
Ik ga voor de groene:-)
Kwalitatief horloge voor scherpe prijs
Gaaf
Geen dank!
Ik ben voor groen en de zand gegaan. Kon op basis van enkel de huidige plaatjes niet kiezen, dus even in het echt beoordelen. Sowieso nog geen ervaring met de Tsuyosa! Ben benieuwd
Wat zijn dit toch ongelovelijk fijne horloges. Ik draag -zeker met dit weer- de gele praktisch dagelijks. Tijd om meer kleurtjes aan te schaffen?
Ik heb de gele al. Fijn horloge, lekker zomers.
Hoop dat de kleur rood niet tegenvalt. Dat wil wel eens vertekenen op foto s.