Men moet wel haviksogen hebben zonder pukel.
Is de pukkel er niet gewoon af te halen? Lijkt me voordeliger dan een compleet nieuw glaasje.
Saffier zonder ? De Tsuyosa beschikt toch al over saffier glas. Hoef je alleen de bubbel te verwijderen.
Dat dacht ik ook.
Volgens mij is die pukkel door horlogemaeker te verwijderen. Althans, dat heeft iemand mij ooit verteld.

Laten doen of zelf doen. Hij is gelijmd dus verwijderbaar door middel van warmte. Tutorials op YouTube genoeg om de kunst te leren.
Copyright Canadian Watch Monkey.
bij mijn AD vertelde ze me dat dat niet gedaan wordt,
ik heb dat filmpje ook gezien maar sta er wel sceptisch tegenover, heb zelfs al YouTube’s gezien waar ze een gat boren in een smartphone om een headset in te kunnen pluggen
dus… ga ik maar naar de expertise van een AD luisteren.
en om een busbrander op mijn horloges los te laten zie ik niet zo zitten
ik draag een multifocale bril en dan nog moet ik met die bubbel soms echt goed “turen”
en men ogen zijn pas nog nagekeken
Als je hier op het forum zoekt, vind je een hoop mensen die zoiets gedaan hebben. Ook bij andere merken.
ik heb de lichtblauwe small seconds ook incoming. mooie deal weer via actie vd dag.
Ik had hem bijna gekocht maar in Griekenland was hij 50eu duurder dan hier en korting zat er niet in.
Mijn NA
Positief verrast over de wijzerplaat. Die is in het echt nog een stuk mooier dan op de foto’s
Op foto’s is het wat donkerder blauw. In het echt meer azuur blauw
Ook de band oogt heel goed. Beetje bling, maar daar houd ik wel van
Ik had hem wel liever 2mm kleiner en dunner gehad maar je kunt niet alles hebben