Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:
Merk en model: Citizen Tuning Fork 3711
Diameter: 36mm
Leeftijd: Jaren '70
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 2023
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee, de band is ook niet origineel maar zit er eventueel bij, geschikt voor een polsomtrek van 16 ± cm tot ± 18 cm
Verzendkosten of afgehaald: kan beide, voorkeur voor afhalen, koffie staat klaar
Conditie (krassen, werking etc): in zeer mooie staat voor zijn leeftijd. enkel wat haarlijntjes, het glas is krasvrij. Het uurwerk is compleet gereviseerd in mei 2023 door Gerrit waarbij de coil batterijzijde is vervangen. Het uurwerk loopt goed, recent is de batterij vervangen.
Soort uurwerk en kaliber: Hisonic 3711 (een kopie van het 218 kaliber van Bulova, met heerlijke zwevende secondewijzer dus)
Vraagprijs: EUR 300,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Hier om mijn ± 18cm pols. De wijzerplaat heeft een soort hologram effect en laat zich moeilijk vangen op de foto’s.
Foto’s van de revisie;
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.