Ik had 10 sept mijn Citizen skyhawk titanium aangetekend verzekerd naar Citizen Hamburg gestuurd.
track & race gaf aan dat het was ontvangen door hen. Citizen zegt van niets te weten… wat een ellende.
Post nl heeft nu een onderzoek ingesteld… iemand ervaring mee?
Ik heb een onderzoek naar een Vostok lopen. Veel sterkte haha
Postnl werkt samen met Hermes. En Hermes is niet al te best.
Godzijdank heb je hem verzekerd. Je enige houvast.
PostNL ook niet, dus dat wordt dubbel feest!
Ik ontvang ook altijd aangetekende post terwijl ik op werk ben. Sindsdien is mijn handtekening ook een kruisje
Crap
Het is tot nu toe wel altijd goed gekomen qua geld terug met postnl. Alleen zo’n onderzoek duurt maanden en moet je achterheen blijven mailen/bellen omdat ze anders niks doen. Iedere stap duurt 2 weken zeggen ze, maar duurt in de praktijk altijd langer en er zijn een paar van die stappen. Maar uiteindelijk wel altijd mn geld terug gekregen. Alleen in zo’n geval weet ik niet hoe de waardebepaling van het verstuurde item gedaan wordt.
Wat een slechte service zeg, naast alle moeite, al die onzekerheid…
Het ergste vind ik dat ik het horloge kwijt ben.
Had emotionele waarde voor me.
Het horloge was eerst verziekt door Stamm en nu dit…
'Hmm ik snap het… echt vervelend. Ik heb het idee dat dit soort dingen te vaak gebeuren! Maar goed, wie weet komt het pakketje alsnog terecht. Het kan toch niet van de aardbodem verdwenen zijn. Succes!
Waardeloos man.
Hoop dat het nog goedkomt voor je.
Mosterd na de maaltijd natuurlijk, maar een pakket naar het buitenland verzenden; géén Postnl gebruiken.
Juist omdat de service, als er iets verkeerd gaat, niet … uhm… de snelste is.
Verzenden via UPS of DHL werkt veel beter. Professioneler is wellicht het betere woord
Noted!
Wel uitkijken, de normale DHL zendingen naar het buitenland zijn niet langer verzekerd en verzekeren is niet mogelijk alleen met DHL express.
Unnoted!
Klote zeg! Laten we van harte hopen dat het allemaal op z’n pootjes terecht komt!
Wat gebeurde er bij stam,?
Zat vocht in dus voor service beurt en water dicht maken. Kreeg 'm terug, nog steeds vocht er in weer terug en vroeg om gelijk safier er in te zetten. Kreeg dit toen gratis als compensatie ( wat wel netjes was) tijd er na viel de bezel insert er uit was niet goed terug gezet… toen klaar met Stamm.
Man man man wat een geklooi… hopelijk komt het goed. Zal voor je duimen
Thanks hoop het ook dat ie ergens achter een kastje is gevallen. De reactie van Citizen was ook niet bijster meelevend.