Goedemiddag mede horloge liefhebbers.
Ik heb een vraag. Ik zoek een quartz uurwerk voor deze citizen WR100 chronograaf
Iemand tips waar ik deze kan bestellen, of iemand die toevallig deze nog heeft liggen (donor) zacht prijsje.
Niet vervelend bedoelt maar dit lijkt me eerder het type horloge dat als donor dient dan andersom
model uurwerk is ook wel handig, staat er op als het goed is, op het uurwerk zelf en misschien op het achterdeksel. “wr100” betekent gewoon dat ie 100m waterdicht is. (was)
0510 c50658 y
Wat ik bedoel is dat dit horloge me niet per se de tijd, geld en moeite waard lijkt om een donor uurwerk te zoeken en te fixen.
Het is voor mij vooral oefenen en kennis maken met de onderdelen, omdtrend het quarts mechanisme. Het uitelkaar en inelkaar zetten van. Dus ja dit betaald mij uit in kennis en ervaring. Als kenner begrijp ik je mening, maar nu begrijp je mij ook. Als ik deze onderdelen heb word het horloge weer topper. Als het hart klopt, is het aan mij hoe ik hem verder aankleed.
Oké, zoeken dus op Citizen 0510 of Miyota os10.
Dankjewel, ik wardeer de hulp en tijd.
Graag gedaan, en je kan nu kijken of je voor nieuw gaat of een sloper op de kop tikt. Het lijkt allemaal heel betaalbaar te zijn.