Citizen Zenshin/Forza only

Dank! Heb even zitten twijfelen, vind die groene automaat van jou ooo erg mooi. Sprak me aan want zoiets heb ik nog helemaal niet in de collectie. Maar er moest een :panda_face:chrono komen :joy:

Haha dankje. Maar halen het niet bij die van jou :joy: bizar zeg! Moet toch eens mn best gaan doen

2 likes

X

:smiling_face_with_three_hearts::muscle:t5:

4 likes

Niemand?

7 likes

Wel de Automaat!

Die Chrono is ook heel fijn daarom.

8 likes

He dat zou een leuk setje zijn :joy: haha pracht Die automaat !!

1 like

Haha ik ga niet uitsluiten dat de Chrono komt. Heb een groene variant gezien en die is ook heel tof.

1 like

Je hebt de primeur :grin:

2 likes

Andersom ook niet

Dit is echt een gotta catch m all reeks :joy::joy::joy:

@JuKo :muscle:t5::joy:

2 likes

Hahaha ja inderdaad. Ik zou de zalmkleurige Eco Drive met day/date er eigenlijk ook wel bij willen :see_no_evil:

1 like

Straks komt er een nieuwe trend in het blauwe deel ipv de welbekende ‘klik’

Ik heb het echt geprobeerd, maar ik kan echt geen bijpassende kleding vinden, daarom mag ie gaan

:sweat_smile::melting_face:

3 likes

Laatste Up! Anders ga ik op ebay.jp filteren op groene shirts

:joy::joy::joy:

3 likes

Hahahaha daar ging m’n bier

3 likes

:rofl: :rofl: :rofl:

We krijgen een nieuw verkoopgedeelte waar we kleding in kunnen verkopen, omdat de kleur toch net iets afwijkt van het horloge :rofl:

Heel eerlijk toegegeven: ik kom er nooit, maar ik was gisteren even ouderwets met moeders in de stad en ze wilde even naar Shoeby. Zag ik daar een shirt die exact dezelfde kleur had als mijn groene Zenshin… ik heb wel even getwijfeld of ik het shirt zou kopen :see_no_evil: :see_no_evil: :see_no_evil:

2 likes

Ja ja ja, jij gaat morgen terug om dat shirt :rofl: wedden?

3 likes

Hahaha plaatje om t goed te maken

3 likes

Mooi ding man :ok_hand:t2:

1 like

@JuKo @Zirx

Dus ik kwam dit shirt tegen hè. Ik kon hem gewoon niet laten liggen, dat snappen jullie wel

7 likes

een wit shirt met zwarte bollen had echt beter geweest. Dus uhh terugbrengen en zoeken maar :smiley:

5 likes

Dat snap ik volkomen

Maar moet @solo wel een beetje gelijk geven… Probeer het nog maar eens :point_down:t3:

Maar de kleuren passen dan wel weer perfect!

2 likes

Haha oke oke

Ik zoek verder naar een dark pipo de clown shirt

5 likes