Ik heb een citizen horloge en de wijzers vallen van de plaat af, nu kreeg ik een dealer in Ridderkerk fa. Krul door van de importeur en die zijn officieel dealer van citizen, maar die had geen zin om het horloge op te sturen. Daar werd ik slecht behandeld, hij suggereerde zelf dat hij de cijfers op de achterkant van het horloge niet kon lezen. Ik had de aankoopbon en het garantieboekje erbij. Maar daar had hij geen boodschap aan, koop daar niks garantie tot aan de deur.
(td)
Ik heb een citizen horloge en daar vallen de wijzers van de plaat af, nu heb ik een garantieboekje en de aankoopbon, ik werd door de importeur doorverwezen naar Ridderker fa. Krul. Daar ben ik naar toe gegaan, maar die had er duidelijk geen zin om het op te sturen naar het servicecentrum in Den-Haag en zelf brengen kan je niet het moet via de dealer. Je werd als een hond behandeld, het wordt tijd dat hij geen citizen dealer is, zeg gewoon dat je geen service reparatie aanneemt door de telefoon, scheelt mij een bezoek.
P. VAN HOLSTEIN Schreef:
Ik heb een citizen horloge en daar vallen de
wijzers van de plaat af, nu heb ik een
garantieboekje en de aankoopbon, ik werd door de
importeur doorverwezen naar Ridderker fa. Krul.
Daar ben ik naar toe gegaan, maar die had er
duidelijk geen zin om het op te sturen naar het
servicecentrum in Den-Haag en zelf brengen kan je
niet het moet via de dealer. Je werd als een hond
behandeld, het wordt tijd dat hij geen citizen
dealer is, zeg gewoon dat je geen service
reparatie aanneemt door de telefoon, scheelt mij
een bezoek.
Effe kort Rotjeknorrig door de bocht;
Klopt, = Balletent. (td)
Kon zeker niks aan je verdienen mentaliteit.
Net zoiets als in een winkel een goedkoop artikel kopen, kan dan nog net een “tot ziens” van af.
maak het helaas nog mee. :X
Met dit soort acties gaan meer mensen hun aankopen op internet doen.
Daar hebben ze soms nog betere service als in de winkel.
gr Ron
watchup Schreef:
Effe kort Rotjeknorrig door de bocht;
Klopt, = Balletent. (td)
Nog een Rotterdammer? Zitten er best een aantal hier…