CitizenX

Horloge verkocht aan Koen. Fijne communicatie en snelle betaling. Bedankt @CitizenX en veel plezier ermee :+1:

1 like

Bij deze mijn ervaring met Koen aka @CitizenX.

Zeer professionele en aardige horlogeliefhebber, heel duidelijk, goede prijzen en vooral vlot in handelen.
Zo was binnen ongeveer een uur na betaling de horloge al verzonden! Nogmaals dank daarvoor Koen!

Voor de deal gesloten was meerdere hele duidelijke en mooie foto’s ontvangen wat alles toch net wat aangenamer maakt, al ging het in dit geval om de Seiko SARB033. De horloge die je met ogen dicht kan kopen!

Al met al een zeer aangename ervaring. Zeker voor herhaling vatbaar!

Nogmaals, hartelijk dank Koen. :ok_hand:

1 like

Vandaag een groene Sumo overgenomen van @CitizenX. Fijne onderhandeling en tof dat hij de moeite nam om elders (dichterbij) af te spreken. Jammer dat ik niet al te veel tijd had want had graag nog wat langer door gepraat over onze horloges ;-).
Koen hartstikke bedankt!

1 like

Vandaag een gloedjenieuwe SKX overgenomen van @CitizenX. Koen is een fijne vent, communiceert snel en correct. Goeie prijs/kwaliteit .
Aanrader!

1 like

Koen @CitizenX heeft van mij een Seiko overgenomen. Prima communicatie, snelle betaling.
Koen bedankt voor deze transactie!

1 like

Koen @CitizenX heeft een Seiko Samurai van mij overgenomen. Altijd fijne communicatie en zeer snelle betaling. Wederom bedankt!

1 like

Michel, hier een link naar een niet zo’n dure Bulova Moonwatch

Groeten,
Koen

Zeer mooie Seiko van koen @CitizenX overgenomen.
Horloge was precies zoals ongeschreven…gewoon in perfecte staat.
Verzending was super snel en heel goed stevig ingepakt.

Voor herhaling vatbaar.

100% Top!:ok_hand:t3:

1 like

Horloge overgenomen van Koen. Snel verzonden en goed verpakt. Het horloge is in nog betere staat dan ik had gehoopt. Blij mee! Bedankt @CitizenX!

1 like

Een mooie nog in de stickers Seiko shogun van Koen (@CitizenX) overgenomen. Horloge is helemaal top!
Communicatie en afspraken zoals het hoort, kortom een aanrader en zeker tot de volgende deal!
Eric (@EricPP ) een gewaardeerd forumlid was zo vriendelijk om hem op te pikken en bij gelegenheid af te gooien bij mijn persoon. Eric hartelijk dank wordt zeer gewaardeerd.

2 likes

Een mooi Shogun Crafter Blue bandje overgenomen van Koen - @CitizenX -. Vlot en vriendelijk afgehandeld, aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan Koen - @CitizenX. Snel, vlot en vriendelijk afgehandeld. Nog even gezellig over onze hobby kunnen praten. Dank en graat tot een volgende keer!

1 like

Crafter Blue Horlogebandje verkocht aan @CitizenX.
Snelle deal gesloten.
Zeker een aanrader om zaken mee te doen :+1:t2:

1 like

Vandaag de Hamilton Pan Europ mogen overnemen van @CitizenX.
Horloge was zoals beschreven in een perfecte en full set, was hier al een tijdje naar op zoek dus ben er blij mee.
Koen, bedankt voor de vriendelijke ontvangst en voor de perfecte communicatie, misschien tot de volgende keer.

1 like

Koen,

Bedankt voor de snelle deal. Heldere communicatie en uitstekend ingepakt.

1 like

Staat je goed, mooi hoor :ok_hand:t2:

1 like

Koen.

Bedankt voor de snelle en fijne deal. En het vertrouwen.

Koen communiceert snel en betaald snel. Fijn hf lid om zaken mee te doen.

Aanrader en krijgt 5 sterren van mij.

1 like

Dit weekend een prachtige Grand Seiko overgenomen van @CitizenX! Zeer aardige kerel, horloge is als nieuw en kreeg er nog een lekkere bak koffie bij ook nog! Helemaal top!

1 like

Ook hier een positieve ervaring met deze verkoper.

Kris

1 like

Mooie Seiko overgenomen van Koen.
Fijne en snelle communicatie.
Top verkoper!

1 like