Classic horloge magazine

beste HorlogeFanaten

als Horloge fanaat lees ik ook graag de horlogetijdschriften: Watching, Horloges, Jewelles and watches, etc…
Helaas staan daar vaak horloges die niet direct voor mij zijn weggelegd.
Dit vanwege het aankoop bedrag. er staan dan hele verhalen in van horloges van 5000 tot 300.000 tot . . . . . . . .???

Graag mag ik naar de wat meer klassiekere horloges kijken en deze ook verzamelen. ( is over het algemeen binnen mijn budget, maar ook dat kan gek (Omegmania?!))

Watching had eerst altijd en collum met de restauratie. Deze vond ik altijd zeer interessant. maar helaas is deze voor iets anders vervangen.

Zijn er ook hedendaagse tijdschriften die meer van de klassiekere horloges beschrijven, waarin een restauratie beschreven staat, beursverslagen, meetings, bijzondere exemplaren, etc, etc…??

Graag hoor ik van jullie

Vriendelijke groet

Jorrit

Hoi Jorrit,

Het duitse bald Uhren Magazin heeft heel veel van wat je zoekt. Vooral de iets oudere exemplaren. Restauraties, bijzondere horloges van lezers (vaak typische Henrik horloges), en tests van horloges die ook voor de normale man (of vrouw) bereikbaar zijn.

gr,
Hans Mennink

Héééé’… Daar ga ik even achteraan!
Ik denk dat dat inderdaad meer is waar ik op zoek naar ben.!

Bedankt voor de reactie.

groet,
Jorrit

Als abonnee van ArmbandUhren kan kan ik de omschrijving van Hans alleen maar bevestigen.

Gerwin

Beste Jorrit,

Als Horloges-Magazine abonnee heb ik precies dezelfde gedachten. :slight_smile:
Dus bedankt voor dit topic en ook voor de reacties van Hans en Gerwin.

Vriendelijke groet, Aguja.