Classy horloge

Hallo allemaal,

Ik lees veelvuldig de berichten op het forum en heb besloten om wat actiever deel te nemen in de discussies. Even kort wie ik ben, ik ben 21 jaar, student en op zoek naar een classy horloge voor een relatief goedkope prijs (rond de 200 euro). Ik heb al veel leuke horloges in deze categorie gezien maar ben benieuwd wat voor nieuwe inbreng ik van de vedettes op dit forum kan verwachten. Ik ben benieuwd!

1 like

Welkom.

IK heb maar één woord voor je …Seiko.

Nee eigenlijk twee woorden. Ook nog … Virus

4 likes

De Orient Bambino is de usual suspect in deze prijscategorie. Ik heb zelf de ER24001B en daar ben ik wel tevreden mee. De vierde generatie beschikt over een movement dat hackt en opwindbaar is. De drie vorige generaties niet. Saffier blijft helaas achterwege wat gezien de prijs niet echt een verrassing is.

2 likes

En het andere woord is Orient. Laatst stond er hier op het forum een Orient Bambino te koop. Witte plaat, bruine leren band en zilveren uur markers. Schoonheid!

Dayum, Dorfmeister was sneller.

2 likes

Welkom op het forum!

Wat versta je onder classy? En wat voor uurwerk, quartz of mechanisch? En hoe groot?

Allemaal vragen die je zoektoch wat meer handen en voeten zullen geven!

2 likes

Bedankt voor de reactie,

De invulling laat ik helemaal over aan jullie. Het is maar net wat jullie onder classy verstaan en mooi vinden. Ik ben benieuwd wat er voor reacties op komen. Hopelijk zit er een specifiek model bij die ik graag zou willen. Uiteraard ben ik ook benieuwd naar de reviews van bepaalde merken etc. Bedankt

2 likes

3 horloges die ik zelf gehad heb (of nog steeds heb :grin: )
.

1 like

Gaaf! vooral de laatste is erg mooi. Is deze beschikbaar met mijn budget?

Zijn vintage horloges, dus de prijs kan nog al wat verschillen. Deze koste minder dan 200 euro maar zoals je ziet is hij niet in perfecte staat. Ik weet niet of je geintereseerd bent in vintage anders zijn er denk ik wel moderne horloges die er op lijken. Qua budget zou het opzich wel moeten kunnen :slight_smile:

Ik ben niet per se geïnteresseerd in vintage maar vind er (net zoals dit model van jou) af en toe wel eens iets moois tussen zitten. Thanks voor de tip!

Er zijn ook moderne equivalenten :slight_smile:

http://i.ebayimg.com/images/g/GB8AAOSwCGVX7hqV/s-l500.jpg
zo iets bijvoorbeeld.


hier zijn nog honderden andere modellen.

1 like

CLASSY SPORTIEF of CLASSY CHIQUE ?

maw voor bij een net pak of casual of beide ?

1 like

Ik ben benieuwd naar beiden. :slight_smile:

Mooi merk met historie. beiden Swiss made

quarts 46mm saffierglas edelstaal 100m waterdicht €149,-

quartz 44mm saffierglas edelstaal 100m waterdicht € 199,-

1 like

Deze misschien? $ 199,- komen nog wel invoerrechten bij (of niet als je mazzel hebt).

1 like

U bent toch niet de broer van de arme jongen?
Als student reppen over een goedkope prijs…
Op naar de NTI met die Euro s!

Arme jongen? Naar NTI? Volgens mij mis ik hier iets :joy:

Mijn ruime interpretatie van classy <200€

1 like