Classy horloge

Hallo allemaal,

Ik lees veelvuldig de berichten op het forum en heb besloten om wat actiever deel te nemen in de discussies. Even kort wie ik ben, ik ben 21 jaar, student en op zoek naar een classy horloge voor een relatief goedkope prijs (rond de 200 euro). Ik heb al veel leuke horloges in deze categorie gezien maar ben benieuwd wat voor nieuwe inbreng ik van de vedettes op dit forum kan verwachten. Ik ben benieuwd!

1 like

Welkom.

IK heb maar één woord voor je …Seiko.

Nee eigenlijk twee woorden. Ook nog … Virus

4 likes

De Orient Bambino is de usual suspect in deze prijscategorie. Ik heb zelf de ER24001B en daar ben ik wel tevreden mee. De vierde generatie beschikt over een movement dat hackt en opwindbaar is. De drie vorige generaties niet. Saffier blijft helaas achterwege wat gezien de prijs niet echt een verrassing is.

2 likes

En het andere woord is Orient. Laatst stond er hier op het forum een Orient Bambino te koop. Witte plaat, bruine leren band en zilveren uur markers. Schoonheid!

Dayum, Dorfmeister was sneller.

2 likes

Welkom op het forum!

Wat versta je onder classy? En wat voor uurwerk, quartz of mechanisch? En hoe groot?

Allemaal vragen die je zoektoch wat meer handen en voeten zullen geven!

2 likes

Bedankt voor de reactie,

De invulling laat ik helemaal over aan jullie. Het is maar net wat jullie onder classy verstaan en mooi vinden. Ik ben benieuwd wat er voor reacties op komen. Hopelijk zit er een specifiek model bij die ik graag zou willen. Uiteraard ben ik ook benieuwd naar de reviews van bepaalde merken etc. Bedankt

2 likes

3 horloges die ik zelf gehad heb (of nog steeds heb :grin: )
.

1 like

Gaaf! vooral de laatste is erg mooi. Is deze beschikbaar met mijn budget?