Deze vandaag omgehad - het onrust zie je duidelijk bewegen en het horloge ademt een enorme kwaliteit uit. De uitstraling en de dominantie van de centrale secondewijzer onderstreept het gevoel dat je hier te maken hebt met een heel eigenwijs precissie-instrument
Ja, en nu?
Zo dominant vind ik de dunne grijze secondewijzer niet overkomen bij de grijze wijzerplaat.
MartijnV Schreef:
Zo dominant vind ik de dunne grijze secondewijzer
niet overkomen bij de grijze wijzerplaat.
Vind het ook meevallen, maar kan het ook wel begrijpen. De uren- en minutenwijzers zijn zelf ook best dun. Daardoor lijkt de secondewijzer relatief wat groot. Daarnaast is ie ook langer dan de rest en door de zichtbare beweging valt ie nog meer op. Ik denk dat elementen zijn waardoor Ogenblik em dominant vind.
Er zit gewoon een gat in de wijzerplaat! productie foutje imo.
Hè hallo… Ik was onder de indruk en kende het merk eigenlijk niet. Ik ben aan het sparen voor een Meistersinger en het potje groeit. Het zal meerdere liefhebbers dan overkomen dat ze intussen af en toe een ander klokje langs de financiële lat leggen. Groet Henk
Heel bekend probleem hoor Het gevaar is dat er steeds deuken ontstaan in het Meistersinger potje
Zover ik weet is claude bernard een dochter bedrijf van Edox. Ik heb er ooit een gehad, niks mis mee. Netjes afgewerkt ook.
Ogenblik Schreef:
Hè hallo… Ik was onder de indruk en kende het
merk eigenlijk niet. Ik ben aan het sparen voor
een Meistersinger en het potje groeit. Het zal
meerdere liefhebbers dan overkomen dat ze intussen
af en toe een ander klokje langs de financiële lat
leggen. Groet Henk
heel herkenbaar en imho ook niks mis mee. en dan is t helemaal leuk als uiteindelijk toch het oorspronkelijke horloge door de selectie komt. of soms juist dat je door zo n vergelijking komt dat er nog wat mooiers is. zo lang je er maar happy mee bent.