Clem

De Seagull 1963 overgenomen van Clem @Clem. Prettig en snel contact, snelle verzending, prima Seagull!

Kan Clem dan ook van harte aanbevelen.

1 like

Certina overgenomen van @Clem . Fijn contact, snelle verzending en horloge als omschreven. Aanrader!

1 like

Eza 1972 LE overgenomen van @Clem
Snell communicatie, goed verpakt, horloge als nieuw met alle beschreven accessoires. :+1:

1 like

Gisteren een mooie CWC G10 binnengekregen van @Clem, deal was snel gemaakt, goed verpakt en snel verzonden!
Helemaal prima :ok_hand:

1 like

Mooie Archimede over kunnen nemen van @Clem voor een zeer gunstige prijs, Thanks! Erg happy mee

1 like

@Clem zette een Traska GMT te koop in een prijsklasse waar ik bijna (!!) een GMT voor gekocht had. Dus de noodrem op die aankoop, Clem een berichtje sturen en binnen een half uurtje waren we er al uit.

Diezelfde ochtend stond Clem al bij het postkantoor aan te schuiven en de dag erop heb ik een mooie microbrand GMT in mijn handen. En laten we eerlijk zijn, dat oogt toch een stuk frisser dan een Seiko?

Highly recommended!

1 like

Vlotte deal, all good.

Vijf @Clem metjes rating :clamp::clamp::clamp::clamp::clamp:

1 like

Vandaag met veel plezier de verkoop van mijn The Citizen aan @Clem afgerond. PostNL moet nog zijn dingetje doen, maar als die net zo adequaat reageren dan komt dat helemaal goed! :+1:

1 like