Climholland weet niet wat ze hem aan moet trekken!

Rios arizona of 1 van de bazen raadplegen natuurlijk.

1 like

Open ended heet dat.

images-1

4 likes

Ja die. :ok_hand:

2 likes

Ik dacht aan een zwart leren bandje
Moodboard:
300full-herr-otto-flick

6 likes

Zwart leer? Ik kan iets voor je maken… Is gelijk het 19mm en fixed lugs probleem opgelost.
Stuur maar PB.

6 likes

Wat een traject moet het geweest zijn, respect daarvoor!
Tuuuuurlijk moet je die gaan dragen ook.
Een mooie band; icing on the cake.

1 like

Absoluut, hij ligt nu maar ontbloot te wachten op een bandje
Maar wat zou jij hem aantrekken?

1 like

Los van een NATO? Een colareb kalfsleer, de Bologna, of een watchgecko radstock.

1 like

Een zwarte doet hem kleiner lijken, de rechter met een donkergrijs stiksel zou wel eens een mooi resultaat kunnen opleveren.
(En zoiets weet je niet voordat je het echt erbij houdt)


Als leer snel beetje ‘gebruikt’ er uitziet wordt het nóg beter…

3 likes

Hoe dan ook, als je gekozen hebt en tevreden bent, dan post je hem hier nog even toch?

Ik had over de fixed lugs heen gelezen. Excuses… Maar @HorlogeHalle heeft wel een punt met bruin. Dat houd ik sowieso wel van, maar op dit soort vintage spul vind ik dat mooier dan zwart.

2 likes

Hey! Die heb je toen van mij gehad :grin: vroeg me pas nog af of hij het al weer deed.
Gewoon een olijfgroene of leren NATO?

1 like

Een cognac kleurig suède bandje.

1 like

Dit vind ik een erg interessante overweging. Nog nooit zo over nagedacht. Terwijl de optie zwart en leer wel veel benoemd wordt.

En absoluut gaat ie getoond worden als de nieuwe kleren van de keizer binnen zijn.

1 like

Klopt, deze heeft nogal wat tegen gestribbeld, (evenals de darth vader trouwens) 🤦

Maar dese jonge hans is op de band na klaar.

Darth vader doet het, op de kleine chronowijzer na.

2 likes

Hé Clim…

2 likes

Ja, maar dan moet het wel een goede leren zijn denk ik.

1 like


Zo dus, dwars op de band. Zag je ook wel een enkele keer bij military straps - meeste dan met de lengte van de band meegebogen - bij mijn Smiths heb ik er zo eentje, prima leder. Lijkt me goed (na) te maken voor kleinschalige bandenleveranciers :slightly_smiling_face:

Een Duitse Junghans met een link naar een oorlog … Ik zou het horloge op een zwarte Bund strap zetten. Is de uitdaging van de kleine kast ook meteen getackeld :v:

Voor contrast zou ik lichtbruin leder met een sticksel nemen vintage style.