Climholland

Prettig contact, vlotte communicatie en een leuk en gezellige overdracht met @Climholland. Kortom een aanrader. Bedankt Clim en veel plezier van de Tissot!

1 like

Tooltje verkocht aan @Climholland . Goede communicatie en snelle betaling. Al met al een prettige deal en zeker een aanrader! :+1:

1 like

Horloge verkocht aan Clim. Leuke communicatie vooraf en bij de overdracht de hele avond volgepraat over onze hobby en overlappende vakgebieden. Super! Fijn dat deze beauty binnen het forum blijft, veel plezier met de zeemeester Clim! :facepunch:t2::ok_hand:t2:

1 like

Bandje aan @Climholland verkocht.
Alles perfect afgehandeld , snel betaald en een berichtje bij ontvangst. Veel plezier ermee Clim.
Tot een volgende :+1:

2 likes

Een zeer prettige deal gedaan met @Climholland, onder het genot van drie verschillende whisk(e)ys. Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

2 likes

Tissot terug kunnen kopen van @Climholland. Hele prettige communicatie, vlot, snel en goed verzonden kortom weer helemaal top :ok_hand:t2: een aanrader!
Clim bedankt!
Vriendelijke groet, Bertjan

1 like

Vanavond een Omega Constellation verkocht aan @Climholland. Zoals de nickname al deed vermoeden is het een man met humor.

Maar ook 1 met een goede smaak, die z’n afspraken nakomt en fijn en snel communiceert. Aanrader :+1:

1 like

Zocht een rekband via het gezocht gedeelte van het forum.
@Climholland had er een liggen stuurde me een PB en binnen no time lag hij in mijn bus (menig webshop is trager)!
Clim bedankt voor deze vriendelijke en snelle aanbieding !:+1::+1::+1::+1::+1:

1 like

Perfecte deal met Clim achter de rug. Goede communicatie, snelle betaling. Erg fijn dat er niet onmiddelijk paniek was toen er wat onvoorziene vertraging optrad. Gewoon een relaxe vent met een hart voor vintage.
Tot de volgende @Climholland

1 like

Van deze prettig gestoorde HF member met zijn geweldige originele lekker weglezende teksten in zijn advertenties en zeer prettig pb verkeer een Seiko doosje in ontvangst mogen nemen, Wederom bedankt Clim aka @Climholland :handshake: :ok_hand:

1 like

Het is prima zaken doen met @Climholland! Top communicatie, snelle reacties en gezellig. Aanrader!

1 like

Recent een Seiko Sportsmatic projectje verkocht aan deze liefhebber @Climholland. Een serieuze koper, goede communicatie en snelle afhandeling. Aanrader!

2 likes

Vandaag mijn gereedsschapssetje binnengekregen van @Climholland. Leuk contact en vlotte levering. Zo hoort het te zijn op dit mooie forum. Clim bedankt!

1 like

Een boek overgenomen van @Climholland.
Prima en snelle afhandeling en alles precies conform beschrijving.

1 like

@Climholland heeft vandaag een horloge van me overgenomen. Prettig contact en een gezellige kerel. Aanrader. :+1:

1 like

Ik heb van Clim een bracelet overgenomen.
Vlotte deal, komische communicatie soms, dus da’s wel leuk.

Zeker een geslaagde deal!

1 like

Even nóg een positieve ervaring toevoegen aan dit draadje: Clim heeft een bandje van me overgenomen. Alles ging zoals je het wenst: prettig contact, prompte betaling; aanrader :+1:

1 like

Bandje aan @Climholland verkocht

Zoals het heurt uit het boekje :ok_hand:

1 like

Bandje verkocht aan Clim @Climholland. Directe communicatie, directe betaling en een echte liefhebber. Aanrader :sunglasses:

1 like

@Climholland heeft mij geholpen met een stiftverlenger waar ik om verlegen zat.
Snel reageren en leuk amicaal contact; Forumwaardig!

Douwe.

1 like