Hallo allemaal,
Ik ben voor mijn man op zoek naar een cursus horloge reparatie. Ik geloof dat ik net te laat ben @vinwat? Zo jammer.
Weet iemand waar ik moet zijn anno 2023 want ik vind niet zoveel online? Of beter nog, zijn er hier workshops in het vooruitzicht?
Hij wil dit erg graag doen al jaren lang, dus ik hoop op een heel leuk kerst cadeautje
Groetjes
Ja, er zijn pas een tweetal clinics geweest afgelopen november.
Ik heb nog geen idee wanneer er weer een clinic wordt opgezet.
Er zal ongetwijfeld wel weer een clinic komen, alleen is er geen zicht op wanneer.
Het enige wat ik kan aanbevelen is om een bericht te sturen naar @lassale, hij heeft de laatste clinics opgezet, de coördinatie, aanmeldingen en indeling geregeld.
Als er voldoende aanmeldingen zijn, zal er zeker weer een clinic worden georganiseerd.
dixi
Heel gaaf. Maar dat is nogal een prijskaartje voor een hobbyist, en dan heb ik het nog niet eens over de 10 vakantiedagen Zou hem desalniettemin graag doen haha
En de avondcursus op vakschool in Schoonhoven, goede basis opleiding door Gertjan.
Leuk!
Maar dat gaat over het uit- en inelkaar zetten van een werkend uurwerk.
Ik denk dat ik dat ook bedoel. Dankjewel!
Hartstikke bedankt voor de input allemaal.
Ik denk dat ik de twee opties ga overleggen aangezien het wel veel geld kost. Misschien toch maar wachten op een clinic.
Maar evengoed heel erg fijn om reacties te hebben op mijn vraag.
Dank jullie wel!
@lassale
Mocht er nog een clinic gepland worden ben ik zeer geïnteresseerd en hoor ik het graag. (Sorry, ik krijg een PB niet voor elkaar)
Vast bedankt!
Volgens mij mag je ook die start subsidie daarvoor gebruiken. Hoeft niet perse binnen je eigen vakgebied. Is toch 1000 euro. MBO horlogehersteller is iets van 1500 per schooljaar? Moet je wel een basis set gereedschap regelen