Clockwise

Het is maar hoe je het bekijkt.
Als ik eerst normaal fatsoenlijk informatie over een klok vraag en over een prijs vind ik het normaal dat je reageert op een mail, voordat ik helemaal uit de buurt van Eindhoven naar Hellevoetsluis ga.
En dan mag jij overlopen van loftuitingen maar die gelden voor mij, en ik ben niet de enige, niet.
Het is zoals een vorige spreker zei, reageer je niet op mails haal dan je site uit de lucht, want niet reageren is niet alleen onfatsoenlijk maar is ook geen goede reclame voor je zaak.
Prettige dag,
Guus.

guuswatch Schreef:

En dan mag jij overlopen van loftuitingen maar die
gelden voor mij, en ik ben niet de enige, niet.


Gebruik eerst eens de zoekfunctie voordat je een topic opent.

http://www.horlogeforum.nl/read.php?13,25227,25227#msg-25227

Inmiddels weer een week en twee mailtjes verder nog steeds geen reactie.
Voor mij einde oefening :(ā€¦

Hij heeft ook telefoonā€¦:+

hcptdg Schreef:

Hij heeft ook telefoonā€¦:+

Ja bellen kan ook.
Maar ik vind het altijd wel makkelijk als het op mail staat.
Kan ik altijd even terugkijken wat er is afgesprokenā€¦

Even voor de duidelijkheid, ik heb het hier niet over Clockwise.
Trouwens, mijn neef heeft regelmatig contact met Clockwise en is uitermate te vreden!

Ruud H. Schreef:

Zal inderdaad fantastisch zijn om te zien wat zoā€™n
beurtje allemaal inhoud. Voor jou geweldig dat je
erbij mocht zijn, lijkt me echter niet handig als
iedereen dit aan hem voorsteld.

Dat is waar, maar als 't echt niet kan, dan krijg je dat wel te horen. Ruud zegt soms wel te makkelijk ā€œja, geen puntā€. Maar aan de andere kant, als je eens afspreekt dan is het 1 en ander best wel eens mogelijk.

Daarentegen doet ie tegenwoordig wel meer zā€™n reperaties 's avonds, en dat kan wat lastiger zijn met prive dingen thuis enzo.

Verder alleen maar prettige ervaringen met Clockwise.

Een aantal weken geleden een Steinhart horloge gekocht via Ruud. Oorspronkelijk zou ik hem in zijn winkel ophalen (na openingstijd), maar hij belde mij dat hij met wat vrienden ging eten in Den-Haag (ik werk zelf in Den-Haag wat Ruud wist).

Dus onder het genot van een biertje heb ik daar toen rustig het horloge bekeken en uiteindelijk betaald (via zijn mobiele pinapparaat). Het horloge kwam letterlijk naar mij toe! Uitstekende service!

Een absolute aanrader!

Ook prima ervaring met Clockwise, tijd speelt geen rol en aan koffie en (gezellige) praat geen gebrek. Gepassioneerde vakman. Aanrader

Typisch Ruud! (tu)

Bij deze wil ik Ruud ook van harte aanbevelen. Echt een gepassioneerd vakman!

Van mijn Breitling Shark Chrono Automaat, was de pusher los gekomen en gelukkig had ik die nog. Toen ik voor iets anders bij Ruud was, toch de klok maar even meegenomen. En Ruud zei natuurlijk ā€˜geen puntā€™ā€¦ klopt! Hij heeft hem uitstekend gemaakt door de schroef weer vast te zetten van binnen uit voor een meer dan schappelijke prijs. Ben heel blij met het resultaat.

Kortom ik kan Ruud aan iedereen aanbevelen!

Vanavond een zelfde ervaring met Ruud gehad.

Onder het genot van een kopje koffie, klaar terwijl u wacht even mijn nieuwe aanwinst bijregelen.(liep wel erg snel, zoā€™n 40-60 sec per dagā€¦)
Kon het helemaal mee beleven, gepassioneerd is het juiste woord! Elke stap legde hij uit, tijdens het afregelen is alleen perfectie goed genoeg. Nog even waterdichtheid testen en mijn ā€œMonsterā€ kon weer mee.

Een fijne kerel, met passie voor zijn vak en schappelijk met zijn prijs.

Ruud, bedankt!

wat een vent die Ruud Kuiper van Clockwise, wou dat ik het kon tussen twee klanten door en een man of vijf die staan te wachten tot ik een batterij in hun horloge heb gezet, en nog twee waarvan het horlogebandje moet worden ingekort (van het net gekocht).
O ja moest ondertussen ook nog gaatjes prikken!

Nee als ik repareer kunnen de klanten aan de overkant op mijn kosten een kop koffie halen, of het is morgen klaar, ja ik ZZPber werk pas na 1800 uur en in alle rust!

Hans de Kampenaer Schreef:

wat een vent die Ruud Kuiper van Clockwise, wou
dat ik het kon tussen twee klanten door en een man
of vijf die staan te wachten tot ik een batterij
in hun horloge heb gezet, en nog twee waarvan het
horlogebandje moet worden ingekort (van het net
gekocht).
O ja moest ondertussen ook nog gaatjes prikken!

Nee als ik repareer kunnen de klanten aan de
overkant op mijn kosten een kop koffie halen, of
het is morgen klaar, ja ik ZZPber werk pas na
1800 uur en in alle rust!

Buiten dat je weer eens reclame maakt voor jezelf, ben je niet echt te volgen. (TD)

Ik heb al een paar mailtjes naar deze winkel gestuurd maar geen antwoord.

Ik heb echt mindere ervaringen met Ruud Kuiper van Clockwise uit Hellevoetsluis.

In het begin komt hij zeer vriendelijk over, maar wanneer ik hem confronteerde met een aantal (ernstige) zaken die niet in de haak waren na de aankoop van een klokje werd hij zeer driftig en agressief.

Ik zou zeker oppassen met deze zaak.
Joke

Ben wel benieuwd welke (ernstige) zaken dat zijn, ik doe al jaren zaken met hem, altijd goed geholpen en ook bij een mankement is er een goede oplossing gevonden door Ruud.

Ook ik doe al een hele tijd zaken met Ruud, altijd vriendelijk en behulpzaam. Mocht er een probleem zijn, dan lost hij dit in mijn ogen altijd goed op, klantvriendelijk en service.

1 like

Al weer een tijd geleden een mooie Omega gekocht bij Ruud,ā€¦zeer prettige ontvangst en uitleg.

Er moet me wel iets van het hart, mevrouw registreerd zich speciaal op dit forum om haar ongenoegen te uiten, ik vraag om een reactie en hoor niks meerā€¦
Ben toch wel heel erg benieuwd of die ā€œklachtā€ van haar dan wel zo ernstig was, dat ze daarvoor een account aanmaakt en gelijk als eerste post dit neer te zetten.

M2C.