Clockwise

Vandaag goede zaken gedaan met Ruud van Clockwise. Ben nu diverse malen langs geweest. Altijd vriendelijk en kennis van zaken.

Onlangs langsgeweest op een zaterdag en toen stond er een man van ergens in de 30 als ā€˜hulpā€™ in de zaak. Logisch, want het was knetterdruk.

Deze man (ik ben zijn naam vergeten) had echter overduidelijk zo weinig kennis van zaken, dat ik redelijk snel weer ben weggegaan. Hij zat ondanks zijn gebrek aan kennis of kunde nl. wel mijn vintage Rolexjes open te maken, iets waar ik gaandeweg/achteraf een beetje spijt van had. Gelukkig kon ik enkele vragen tussen de handelingen door aan Ruud stellen en ben ik niet helemaal voor niets gekomen.

Ik kom er voorlopig niet meer op zaterdag.

Ik heb al een aantal malen bij Ruud geweest en wordt altjd hartelijk ontvangen met een kop koffie.

De verhalen over niet reageren op mals herken ik helaas ook. Ik houd het erop dat hij het simpelweg ge druk heeft en te veel wl doen. Een belletje lost de zaak meestal dan weer op. Doordat het zoā€™n aardige kerel is met verstand van zaken, vind ik het niet zoā€™n probleem maar hij doet zichzelf hierdoor wel tekort.

Als je een betrouwbaar iemand zoekt, kun je dus best naar Ruud gaan.

Mijn trouwe werkpaard 1989 zonder ooit op tegeven, heb ik niet zorgvuldig behandeld
er was al enkele weken wat condens op de wijzerplaat, toen ik verkleuring zag direct naar Clockwise gegaan, i.o.l met Ruud besloten de wijzerplaat niet te vervangen om zodoende alles origineel tehouden.
Het heeft even tijd gekost maar ik heb weer een plaatje om de pols.


Ruud, bedankt voor de super service. :thumbsup:

Vandaag even binnengelopen om een vlindersluiting weg te brengen om te laten polijsten.

Ruud verraste mij met een tweetal boekjes die ontbraken bij een horloge. Voor deze moeilijk te vinden boekjes hoefde Ruud ook nog eens niets te hebben. Waar vindt je dat tegenwoordig nog!

Volgende week ga ik de vlindersluiting weer ophalen en dan zal ik hem maar eens verrassen met iets lekkers.

Ik heb Ruud gewezen op de opmerkingen op dir forum over het niet reageren op email. Hij erkende dit inderdaad het geval is geweest en dat hij zich een paar dagen geleden al voor had genomen om dat dit jaar anders te doen.

Nogmaals kan ik niet anders dan Clockwise van harte aan te bevelen.

1 like

Vandaag mijn horloge opgehaald bij Ruud in Hellevoetsluis
3 weken geleden mijn Rolex Daydate gebracht super goed
Service beurt gehad en gerepareerd voor een goede prijs.
Kan hem aan iedereen aanbevelen
3 jaar geleden bij Heetman Mijn Rolex gekocht had nooit een service beurt gehad maar bij Heetman beweerde zij anders
Goed gedaan Ruud van Clockwise zal je altijd aan bevelen

Ik heb nu verschillende keren zaken gedaan met Ruud (Clockwise) en ik moet zeggen alles is prima verlopen zowel inkoop als verkoop, en je kan ook nog je klok bij hem brengen voor onderhoud/servicing (tu) (tu) (tu)

Aviator

Met Ruud Kuiper van Clockwise een afspraak gemaakt voor een servicebeurt voor mijn Oris Big Crown en of ik mee mocht kijkenā€¦natuurlijk zei Ruudā€¦gezellig!

Wat een gepassioneerde vakman is deze Ruud. Laat je eerst kwijlen met zijn collectie horloges (waaronder horloge van mijn naamgenoot) en vertelt honderduit over zijn vak en passieā€¦de avond was eigenlijk te kortā€¦

Tijdens de servicebeurt vertelt en laat hij je zien wat hij aan het doen is tijdens de demontage / reiniging / polijsten / montage / fijnstellen en eindcontrole van mijn horloge. Mijn Oris loopt weer als een zonnetje en is als nieuw!

Absoluut een aanrader!

1 like

Hierbij ook een goede ervaring met ruud,
service beurt aan mijn eerste rolex gegeven,
kon savonds bij hem thuis komen,
laten zien hoe het horloge in elkaar zit,
en hoe het uit elkaar ligt,
weer netjes in mekaar gezet,
gezellig over horloges gepraat,
mijn ervaring, veel verstand van horloges en goede horloge maker,
een pluimā€¦

Met mijn Rolex Datejust bij Ruud geweest voor een servicebeurt. Meekijken was geen probleem. Eerst het horloge uit elkaar gehaald, reinigen, horloge weer in elkaar gezet, afregelen en waterdichtheidstest.

Het was een lange zit maar wel interessant om het een keer met eigen ogen te zien. Mijn Datejust loopt weer prima dankzij Ruud. Dus Ruud is een aanrader.

2 likes

Ik kom regelmatig bij Ruud van Clockwise. Altijd open en eerlijk m.b.t. service en aanschaf.

Ruud is ook een echte liefhebber van horloges en een echte vakman. Meerdere horloges hier laten servicen en aangeschaft. Ik zal Clockwise dan ook zeker aanbevelen! :slight_smile:

2 Breitling horloges gebracht ter reparatie. Na 3 weken aan het lijntje te zijn gehouden kwam het hoge woord eruit. Ik kan de horloges niet meer vinden. Gewoon kwijt dus. Mijn zoon helemaal uit zā€™n plaat gegaan. Uiteindelijk kwamen de horloges boven water en heb deze direct terug laten sturen. Ruud reageert niet als je belt en nu snap ik ook waarom. Waarom niet in de kluis opgeborgen. Als men zo omgaat met je dure spullen heb ik er geen vertrouwen meer in.

2 likes