Clooney meets Aldrin: 60 year anniversary of the Speedmaster

Briljante film over de ontmoeting van George Cloony met zijn jeugdheld Buzz Aldrin. Vooral de armbanden en ringen die Aldrin draagt is volstrekt uniek. Oh ja, en zijn twee horloges :slight_smile:

https://www.omegawatches.com/planet-omega/starmen/

4 likes

Om elke pols eentje, maar deze heb ik ook eens langs zien komen:

Het lijkt mij een bijzondere man.

3 likes

Heey daar heb ik nooit aan gedacht. Brengt me op ideeën voor me pebble en skx!

4 likes

Goeie foto @HanDavinci! Buzz heeft nog nooit van GMT Horloges gehoord, briljante oplossing voor ET en MT (Earth Time and Moon Time) :joy:

1 like

Ik wil hier resultaat van zien :smile:

1 like

Erg leuk filmpje!

Why go to Mars?

• Because it’s there.

Dit vat de onuitputtelijke geestdrift van de mensheid naar nieuwe mijlpalen wel samen :slight_smile:

1 like

Ha! Als ik hier op HF markt wat 20mm bandjes op de kop kan tikken, maak ik er 1 voor de foto!

2 likes

Ouwe baas!

2 likes

Show me !:laughing:

Beetje off topic, maar toch de moeite waard

2 likes

Enigzins tenenkrommend filmpje. Die Clooney is nep tot in z’n tenen en Aldrin heeft er weinig zin in, zo te zien.

2 likes

Het is voor beiden natuurlijk ook gewoon hun werk als Brand Ambassador, dus van spontaniteit is geen sprake. Al geloof ik wel dat Clooney enorm veel ontzag heeft voor de man, of beter gezegd de Apollo missie. Aldrin daarentegen doet al sinds de jaren zestig niks anders dan promo events aan de lopende band, ik kan me voorstellen dat je daar op die leeftijd wel een beetje klaar mee bent.

1 like