Co-axiaal problemen?

glashard Schreef:

Wat seamaster schrijft is wellicht wel waar, wat
betreft de afschrijving, maar ik denk ook dat dit
komt omdat men momenteel erg de knip dicht houd.
Vooral grote bedragen worden moeizaam uitgegeven.
Je ziet het ook op hier op horloge verkopen.
redelijk aardige horloges tot € 50,00 / € 100,00
zijn zo weer weg terwijl de duurdere exemplaren
toch een poosje te koop blijven.

Kijk maar eens naar de Omega ranchero van krabong,
toch een loei zeldzaam horloge, niet kwijt te
raken voor € 2.000,00 en dan nu te koop voor een
bod boven € 1.000,00.

Hetzelde is dat ook met de inruil van je auto.
Daar schrik je nog steeds van als je 3 a 4 duizend
euro per jaar mag inleveren.

Even terug naar co-axiaal, geen probleem mee (
afkloppen ) tot heden !

ik geloof zelf niet zo in de hoge afschrijving van de seamaster co-axial daarom is mijn prijs ook vast, ik krijg zoals ik schreef wel erg veel mailtjes van niets gevers of gelukzoekers die een nog geen 1 jaar oude co-axial met een veel ouder gewoon exemplaar vergelijken :wink:

Het horloge van krabong is een geval apart en zal het geld ook zeker waard zijn maar je moet wel net een liefhebber vinden die het zoekt.

de vergelijking met een auto vind ik tov horloges niet helemaal pakkend, horloges schrijven over het algemeen veel minder af en ik zou het bijna nog eerder met de huizenprijzen vergelijken … de betere modellen brengen als je ze jong gebruikt koopt na verloop van tijd altijd weer hun geld op.

mlmjwj Schreef:

Wat betreft afschrijving…het is een model wat ik
zelf graag wil hebben en geen beleggingsobject.
Dus dan vind ik voor mijzelf de afschrijving
minder belangrijk.

Dit is precies wat ik ook denk. Van een horloge dat ik 2 jaar terug kocht, wist ik ook dat de afschrijving hoog is, maar dat deed er voor mij gewoon niet toe.

Van Co-Axial Seamasters had ik hoge afschrijving zoals omschreven niet zo verwacht, ook al viel de verkoopprijs van forumlid seamaster me wel erg op.

Hoi,

Die prijs van achthonderd tot duizend Euro voor een SMP300 dat klopt wel…
Voor ik de mijne kocht, heb ik een flink aantal van die aanbiedingen bekeken.
De goedkope prijs is vaak niet voor niets.

Wat men namelijk even “vergeet” erbij te vertellen is dat het dan vaak gaat om een afgedragen en bekraste klok, die minstens rond de 10 jaar oud is. Lijkt me niet te vergelijken met een SMP 300 in mint conditie die nog een jaar oud moet worden…

Zo lust ik er namelijk ook nog wel eentje :wink:

Het is gewoon even wachten op een serieuze koper. Was ik zelf nog niet voorzien, had ik al aan je deur geklopt…

Veel succes met de verkoop,

Groet,

Nico.

Deze moet het worden:

http://www.omegawatches.com/fileadmin/images/watches/soldier-detail/22015000-20.png

Het is de “gewone”, voor zover je dat zo mag noemen. Ref.nr. 22015000.

Maar het zal nog even duren. Het is geen bedrag wat ik binnen een weekje bij elkaar heb. Ik ben namelijk ook nog bezig met snowboarden, waar ik m’n materiaal voor nodig heb. Maargoed, ze zeggen wel eens: “Keulen en Aken zijn ook niet in één dag gebouwd”. Duszz…

Stuur anders eens een mailtje naar Wesselink en Vreeker in Alkmaar.
Zij doen de hele Swatch groep dus ook een Omega.
Kan je vragen hoe duur,hoe vaak etc. etc.

http://www.uurwerkreparatie.nl/omega.htm