Vandaag gaat mijn 1 jaar oude Seamaster via William Wien (snelle nette reactie van gehad) terug naar Omega; na een uurtje of 5 van de pols af, houdt ie er namelijk mee op. Nu had ik al meer gelezen over het co-axial uurwerk maar had er zelf, terwijl ik er toch 2 heb, nog geen last mee gehad.
Heeft iemand anders ervaring met het terugsturen naar Omega voor deze kwaal?
Hahahaha, heerlijk… ze zijn wel achterlijk traag daar. Heb al 1,5 maand geleden een simpele vraag gedeponeerd en nog niks van ze. Dit terwijl ze daarvoor binnen een week hadden gereageerd.
Ongelofelijk eigenlijk.
Toch als ik nog garantie had ging de klok terug naar Omega, mede omdat ik nog andere horloges heb om te dragen.
ik heb er al een aantal gehad maar gelukkig nog nooit geen problemen met een co-axial.
(zal het meteen ff afkloppen )
waar ik wel meteen aan dacht bij het lezen van je stukje,
"na een uurtje of 5 van de pols af, houdt ie er namelijk mee op"
het hangt er wel een beetje vanaf hoeveel je beweegt … de ploprof met z’n twee veer-tonnen loopt altijd (1 slappe en 1 strakke veer-ton)
ik betrap mezelf er ook wel eens op dat ik een automaat pak, omdoe en dan bijv stil voor de tv ga zitten.
seamaster Schreef:> ik betrap mezelf er ook wel eens op dat ik een
automaat pak, omdoe en dan bijv stil voor de tv ga
zitten.
En vallen na een paar uren zowel je horloge als jijzelf stil zeker?
Netjes van WW om toch direct op te sturen. geeft vertrouwen in hem.
Dat Merken er lang, heeeeel lang, over doen is mij bekend. Ooit een JlC op moeten sturen. Na 3 maanden vertelden ze eindelijk dat de herstel kosten €1300 zouden bedragen. Grmpfff
seamaster Schreef:> ik betrap mezelf er ook wel
eens op dat ik een
automaat pak, omdoe en dan bijv stil voor de tv
ga
zitten.
En vallen na een paar uren zowel je horloge als
jijzelf stil zeker?
Netjes van WW om toch direct op te sturen. geeft
vertrouwen in hem.
Dat Merken er lang, heeeeel lang, over doen is mij
bekend. Ooit een JlC op moeten sturen. Na 3
maanden vertelden ze eindelijk dat de herstel
kosten €1300 zouden bedragen. Grmpfff
ik draag mijn omega bijna alleen als ik niks ga doen … een beetje tegen strijdig bij een automaat maar het is wel zo.
bij mijn werk of op de fiets …klussen of op de motor altijd een g-shock