Cobretti

Horloge aan Cobretti verkocht!

Verliep alles probleemloos! Absoluut top!

1 like

Vandaag een ruildeal gedaan met Bart @Cobretti, die is na een moeizaam begin van mijzelf helemaal goed gekomen en alle lof voor Bart.

Elkaar in het midden getroffen gezien de afstand en ergens in een verlaten pompstation :blush: lekker gebabbeld en geluld over de hobby (wat een collectie heeft hij trouwens :flushed:) de deal was gesloten en alles zoals omschreven dus een aanrader wat mij betreft.

Wie weet tot een volgende keer :+1:t2:

1 like

Vandaag een Balticus Stardust binnen gekregen welke ik van @cobretti heb overgenomen.
Vriendelijk contact en we zijn snel tot een deal gekomen.
Het horloge werd na ontvangst van het geld vrijwel direct verzonden en kwam netjes verpakt aan.
Fijn zaken doen en zeker voor herhaling vatbaar :+1:t3:

1 like

Vandaag van @Cobretti een Breitling Avenger II GMT overgenomen.

Zeer vriendelijk contact gehad, een erg scherpe prijs en een snelle deal! Kortom, zeker een aanrader!

Veel succes met het verkopen van je verdere collectie en succes met de Audemars Piguet :smile:

2 likes

Binnen ‘n week werd ik enthousiast van de Radiomir!
Sjiek horloge en weer een heel sympathieke ontmoeting met een HFer!!
Aanrader deze @Cobretti; ik rijd nu met een smile naar huis!!!

1 like

Van @Cobretti een als nieuwe Rolex bracelet overgenomen. Snelle deal en communicatie. Zorgvuldig verpakt en veilig per post afgeleverd vanuit Belgie :ok_hand:t2:
Bedankt Bart en wie weet tot een andere keer!

1 like

Net een super mooie set over kunnen nemen.
Ontspannen ontvangst met een bakje koffie.
Leuk gesprek en meteen vertrouwd.
Heel ontspannen allemaal.
Super blij met de aankoop!

1 like

Afgelopen week een horloge verkocht aan @Cobretti. Snelle betaler en fijne communicatie. Tot de volgende en bedankt Bart!

1 like

Na een gezocht advertentie bleek @Cobretti deze prachtige collecters Item al een maand in het blauwe gedeelte had staan.
Eigenlijk was deze al vergeven aan Chrono24 maar deze deal was nipt niet beklonken en zodoende meldde ik mij nog dezelfde avond bij Bart thuis.
Zeer ontspannen en gezellige meet up waarbij we eigenlijk tijd te kort hadden (iets met een avondklok en corona maatregelen).

Fijne vent, super mooie eerlijke deal met hem mogen maken tot op heden de beste en leukste deal die ik via HF heb mogen doen.

1 like

Zojuist een prachtige Steinhart Ocean one Titanium 500 van @Cobretti overnemen. Horloge is als nieuw, en was extreem goed verpakt. Lekker snel afgehandeld, fijne samenwerking dit!

Thanks Bart!

Met hartelijke groet,

Elmar van H
:star2::watch::star2:

1 like

Speedmaster X-33 gekocht van Bart.
Vlotte communicatie, correcte deal en verzending.
Aanrader!

Zeer goede en fijne deal gesloten met @Cobretti, ook nu zonder ontmoeting maar met verzenden vanuit België ging erg goed
Aanrader, en Bart weet waar die het over heeft met horloges

1 like

Het ik zie hier iets fout gaan lijken wel 2 topics te zijn van deze fijne forumgenoot.

Hier de andere :