Cobretti

Nagenoeg nieuwe Hamilton X-wind chrono overgenomen van Cobretti. Mooie deal, goede afspraken en fijne communicatie!

1 like

Bedankt floor, had er moeten bijzetten dat ik Cobretti heet op HF :smiley:

Horloge verkocht aan @Cobretti, zowel snelle communicatie als betaling!
Zeker aan te raden!

1 like

Super snelle deal gedaan met @Cobretti. Berichten werden vrijwel onmiddellijk beantwoord en de nieuwe Sarb065 zit al om de pols. Thx Bart

1 like

Jij ook bedankt voor de snelle afhandeling, beste naamgenoot! :grin::+1:

1 like

Lekker vlotte communicatie :slight_smile: top

1 like

SUN019 bracelet verkocht aan @Cobretti. Beetje onderhandelen, snelle reacties en een goede deal kunnen maken. :+1:

1 like

Vandaag mijn super aankoop van Cobretti toegestuurd gekregen.
Netjes verpakt en alles aanwezig!
Goede communicatie.
En een leuke deal.
Ga mooi genieten van mijn Zwitserse klok.
Super tof thx Bart

1 like

SUN019 PADI met stalen band gekocht van @Cobretti.
Goede en snelle communicatie, prima deal.
Alles netjes ingepakt en alle originele documentaie aanwezig, net zoals op de foto’s.
Verzending vanuit Belgie naar Nederland, maar met Post NL (met track & trace).
Kortom; prima voor elkaar.
Thnx Bart :+1:

1 like

Excuus; dit moet natuurlijk zijn; SUN065P1 PADI met stalen band :grin:
(kon m’n eerdere bericht niet meer bewerken…)

1 like

Horloge verkocht aan Bart. Plezierig en snel zakendoen met zuiderbuur :+1:

1 like

:+1: :+1: :+1:
Erg leuke deal gemaakt met Bart.
Erg aardig, vlot en eerlijk in communicatie
Horloge was super verpakt !
Top verkoper !
Bedankt @Cobretti !!
:+1: :+1: :+1:

1 like

Gisteravond een prachtige Omega met mooi verhaal gekocht bij Bart. Uitermate sympathieke en betrouwbare verkoper. Ik kreeg naast twee bakken koffie nog cola mee voor de terugreis! Aanrader

1 like

Aangename transactie met Cobretti. Vlot en correct, een aanrader.

1 like

Van Bart de Snl029 overgenomen , prima snelle service en uitermate netjes ingepakt !

1 like

OMEGA Speedmaster Skywalker X-33 overgenomen van @Cobretti (Bart). Snelle communicatie, even fijn over de hobby gesproken en het horloge is precies zoals omschreven.

Prima deal, aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan Bart. Vlotte communicatie en een man van afspraken! Leuk je ontmoet te hebben @Cobrettiđź‘Ť

1 like

Een Seiko 5 sport overgenomen van Bart @Cobtetti .
Super communicatie snelle deal en prima afhandeling.

Aanrader :ok_hand:

2 likes

Horloge verkocht aan @Cobretti, snelle communicatie en betaling!
Zeker aan te raden!

1 like

Horloge overgenomen van Bart @Cobretti.

Doordat we beiden tijdens de dagen rondom de aankoop op reis waren, waren er wat vertragingen / misverstanden rondom het versturen. Echter, dat is uiteindelijk goedgekomen… Bart heeft het beloofde extra bandje nagestuurd en was zo attent om even te informeren of het al was toegekomen. Op dat moment nog niet want de postbezorging BE => NL blijft spannend… Dag later was het binnen.

Verder een prima ervaring want we waren het snel eens over de prijs en voorwaarden en ook de berichten werden snel, fatsoenlijk en adequaat beantwoord.

Verder zijn zowel het horloge als het extra bandje minimaal in de staat als omschreven, misschien nog wel beter / mooier. Omdat er geen originele doos bij zat was ik toch aangenaam verrast het horloge in een universele, maar keurige, doos te ontvangen. Een extraatje zeg maar… :+1:

2 likes