Met de lage £ koers begint [de cocktail] (http://www.ebay.co.uk/itm/Brand-New-Seiko-SARB065-Automatic-Cocktail-Time-Gents-Watch-UK-TAX-FREE-/181617383280?hash=item2a493d5770) ook weer te kriebelen…
Dat is idd een hele nette prijs.
Maar nu GB niet meer bij de EU is > 25% invoerrechten ??
Over 2 jaar, en dan wel taxfree…
Yup. Incoming.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Moet je alleen niet via paypal betalen. Gewoon 3,5% koersopslag. Weg winst (althans, vandaag is de euro 2,5-2,6% gestegen ten opzichte van de pond)
Oh, en ze hebben 'm steeds wat duurder gemaakt. Ben die aanbieding al een paar weken aan het volgen, en was toen ook al rond hetzelfde eindbedrag. Na paypal fees tegen de 400 euro is al weken de gangbare prijs.
Maar misschien als je net op het juiste moment commit (prijsstijging nog niet doorgevoerd/pond net flink gezakt) dat je paar tientjes winst hebt.
(overigens: dan kun je misschien beter even de pond gaan shorten, en later van de winst bestellen als de markt gekalmeerd is)
Ik wacht overigens nog even mijn geluk af. Het kriebelt al een tijdje, vooral nu de obris morgan aegis al een paar maanden uitgesteld is, maar ik mag van mezelf nog niet
Ondanks dat de prijs toch iets hoger uit valt dan het in eerste instantie lijkt heb ik de verleiding niet kunnen weerstaan. Sarb065 onderweg…
Achja, hij zat al weken in het achterhoofd, moest er toch eens van komen.