coffeecup

Horloge verkocht aan coffeecup, snelle heldere communicatie en face to face afgehandeld. Prima zakendoen met @coffeecup

1 like

Tnx! Fijn dat je het horloge even thuis kwam brengen, om PostNL-perikelen te voorkomen :wink:

@coffeecup kocht een paar bandjes bij mij, snel geregeld, opgehaald en betaald, aardige vent bovendien!

Geert heeft van mij een horlogedoos overgenomen, alles prima verlopen, sympathiek HF lid!

1 like

Scherpe prijs gekregen voor een mooie Kiber.
Verzonden, nog voordat het geld door hem ontvangen was (wegens eventuele vertraging i.v.m prive situatie)

En als kers op de taart een gratis tool erbij om schakels te verwijderen.

Absoluut een dubbele dikke duim ! :thumbsup::thumbsup:

Vandaag een Citizen NY0040 overgenomen van Geert. De advertentie stond al geruime tijd online, maar gelukkig viste ik niet achter het net (zou de vraag naar duikers seizoensgebonden zijn?). Communicatie via PM ging snel en soepel. Geert vraagt een eerlijke prijs en de Citizen is precies zoals in de advertentie omschreven. Bij ophalen hebben we het ter plekke onder het genot van een bak koffie ook nog even over horloges gehad. Erg fijne verkoper. Dankjewel Geert, de NY0040 is goed terechtgekomen (direct bij thuiskomst om de pols gedaan :slight_smile: )

1 like

Na een heldere en voortvarende mailwisseling, een horloge verkocht aan @coffeecup a.k.a. Geert.

Geert is vlot in zijn handelen, duidelijk in zijn communicatie, flexibel en een prettig persoon om mee te (onder)handelen.

Een prettige ervaring van mijn kant!

Veel plezier van het horloge!

Deze week een mooi horloge overgenomen van Geert.

Contact was goed, snel en het horloge was dezelfde dag nog verzonden.

Pakje binnen gekregen en alles perfect. Zelfs het horloge stond op 10 over 10.

Kortom 10/10
5 sterren

Onlangs een paar bandjes verkocht aan Geert. Prima contact, betaling was snel verzorgd en ik kreeg keurig netjes een berichtje dat de spullen ontvangen waren. Prima ervaring dus :ok_hand:

1 like

Prachtige monocoque duiker aan Geert verkocht. Super enthousiast en duidelijk echte liefhebber. Deal was erg snel rond en meteen betaald.

Aanrader dus!

1 like

Horloge overgenomen van @coffeecup. Deal was snel gemaakt en binnen enkele uren mocht ik het horloge al meenemen. Snelle communicatie en ontvangst was zeer fijn. Prettig zaken doen zo. Super bedankt!

Horloge verkocht aan Geert @coffeecup .

Vlotte en fijne communicatie, en de deal was snel beklonken!

Veel plezier ermee Geert, en nogmaals dank je wel!