Collectie-advies (field-flieger-tool)

Echt een goede aanbevelingen als TS aangeeft te zoeken in de categorie.

:+1:

1 like

Field met historie. Handopwinder.

1 like

beetje reviews zitten kijken op Youtube. spreekt me erg aan. wie doorprikt mijn gedachten-ballon?
Ok, het is wat Sinn 556 RS stijl…

1 2

1 like

Was nogal een lap tekst, overheen gelezen, sorry. Mijn intenties waren oprecht. Vervelend dat je je er aan hebt gestoord. Zal niet meer gebeuren.

Groeten
Rutger

2 likes

Kijk dat geeft de burger moed. Wel een mooi horloge die Longines toevallig laatst gezien.

Maar echt niet meer doen hoor.

1 like

Daar ga ik eens wat over dromen vannacht. 41mm is sweet!

1 like

En dan in het Donau-blauw:

image

3 likes

Een tikje boven het gestelde budget, maar niet onoverkomelijk.

Een sportieve casual dresswatch. Echter wellicht wat te klein.

Misschien is een Longines iets.

Of struin Zelos een beetje af.

1 like

https://www.q-watches.com/product/subdelta-ace-mk2-black-1

Subdelta mk2 een optie?!

Farer? €985,- incl. stalen, lederen én NATO band.

1 like

Ja, ik zou zelf deze kopen.

Nieuw boven budget. Gebuikt moet het lukken, denk ik. Als je er een kunt vinden, natuurlijk. Volgens mij zwerven er hier op HF wel een of twee rond. Misschien een ‘Gezocht’-topicje…

Ik vind overigens dat je een prima collectie hebt, met in alle categorieën wat leuks. :+1: Vooral de Squale is natuurlijk top! :shark: :ocean: :diving_mask: Voor mij ook het ideale vakantiehorloge! :desert_island: :tropical_drink: Succes met het vinden van jouw perfecte horloge!

1 like

Dezelfde gehad met witte plaat.

Is idd een dijk van een horloge! Zeker voor 2e hands prijzen. :+1:

Zonder stalen band aan een strap vast wel op te pikken onder de 900€.

Bedankt. Ik heb er ook vrede mee. Alleen nog die ene :wink:

1 like

Voormalig lid van dit forum had volgens mij aandelen in Archimede, misschien kan die nog iets voor je betekenen.

Dat weet ik wel zeker. Of ik ben veel te lief. :innocent:

1 like

Bedankt alvast allemaal.
Dit kwam ik ook (weer) tegen. Ook best leuk - maar niet wat ik NU zoek. Beetje te veel in de Ball zijn league

Voorlopig nog steeds fan van de Dekla’s

En van de Archimede

1 like

Ligt aan de leeftijd/staat denk ik. :smile:

Ik kan me voorstelllen dat er ook voor meer aangeboden worden. Ivm geen klik na 2 maanden in de verkoop of zo.

Ik heb die van mij ook onder de 900 verkocht. Wel in een erg goede staat.

1 like

Concept budget oprekken is een bekend iets hier… maar het budget 5X over de kop laten gaan is toch wel wat extreem :rofl::rofl:

1 like

Vond ik van de mijne ook. Beetje gemengde gevoelens bij de verkoop wel. Ik wilde wel iemand iets gunnen, bleek het gewoon een handelaar te zijn. Nu ja, horloge is verkocht en ik kan verder. Maar het is echt een topper voor het geld, daar bestaat geen twijfel over.

2 likes