Let’s talk watches again okay?
Ziet er top uit!
Erg nice, helemaal eens met deze keuze! Op rubber band is hij ook erg mooi, dan springt de kast er nog meer uit. Wat Gerald Genta heritage ook nog!
Komende maanden maar eens kijken of het path of the Samurai nog te bewandelen valt.
Kijken of ik Seiko kan vergeven voor hun horologische misstappen van de afgelopen tijd.
Ik denk niet dat Seiko wakker gaat liggen van jouw beslissing.
Ja dat denk ik ook
Nog nooit geweest. Staat wel op mijn lijstje.
Wat een groot voordeel is, is dat er genoeg kleding in je maat valt te winkelen.
Doxallnightlong
Ik zou gewoon halen wat je zelf tof vindt. Wat maakt een mening van een ander nou uit als je er niets van aantrekt?
Je zit nu op 600+ reacties, lijkt mij toch voldoende “hulp” voor t dragen van een horloge waar je immers zelf elke dag na kijkt.
Dat sowieso maar ik vind het een interessant dilemma.
Naast de twee pracht horloges, zie ik daar nou de skyline van een prachtige stad?
Het is een beetje als vroeger met zo’n vuurwerk krantje in de aanloop naar oud en nieuw. Hele dagen bladeren en uitrekenen wat je allemaal van je zakgeld kunt kopen. Eindeloos samenstellen tot je in je slaap de vuurpijlen en Romeinse kaarsen nog langs ziet vliegen.
Ik vind de Doxa vrij industrieel en uitgesproken. Het wel de een dijk van een horloge. The iconic Jacques Cousteau diver.
Van die Belgische band is dat toch? Daar gaat ze?
HOHO, wij moeten er ook meermaals per dag naar kijken he.
Doxa is cooler.
Nee, dat is Clouseau, Cousteau is een Afrikaans gerecht van dürum balletjes