Collectie advies: zoektocht naar een nieuw horloge

Dat pakte ook goed uit met de zwarte OP39 :wink:

Dat krijgen de sub-aanbieders over een jaar ook van mij te horen :star_struck: :fire:

4 likes

Ik luister ook niet, maar misschien dat @rlc dat nog wel doet… :eyes:

Yeah right …

Flauw dat je de referentienummers van de omega’s niet erbij zet.

3 likes

Wil niet zeggen dat ik onbewust niks doe met de input, maar mijn keuze zal nooit gemaakt wordt n.a.v. een poll uitslag :laughing:

2 likes

Ja daar stond ik op de lijst, tot twee dagen later het model gediscontinued werd. :tired_face:

2 likes

Maar je laat keer op keer zien dat je van techniek en historie niet zo veel weet. En het design van je horloges is eh… behoudend. Dan blijft status over en dat blijkt ook uit vrijwel al je posts. Omarm het, zou ik zeggen.

11 likes

Ik maak er even een rebusje van.

image

image

10 likes

Ja! Ik weet ‘m!

Die laatste moet wel dit zijn hè, ouwe dislect.

3 likes

Iets met “boerderij” :joy:.

1 like

Onderdeel tekenfilm zonsondergang doormidden. Dat was precies ook mijn gedachte!

10 likes

:joy:

1 like

I know. Vond ik saai. Bovendien: dichterlijke vrijheid. :wink: Voor dat één na laatste woord had ik nog wel een alternatief maar ik was bang dat een foto van @koekoek zou worden dichtgevlagd.

4 likes

:joy: prachtig

1 like

:joy::joy::joy:

1 like

Je kan wel merken dat jij in de communicatie zit :clap:

2 likes

Kerel :joy::joy::joy::joy:

1 like

O God. Here we go again.

Heb je met alle respect aan ruim 2k antwoorden van een vrij recent aantal topics nog niet genoeg?

Mijn adviezen:

1. Ga eens meerde GSen passen. Laat de gedachte ‘ow het is een Seiko ga ik niet zoveel smonnies aan uitgeven aub varen’ Bij voorkeur niet in Amsterdam. Vond de kennis in de botique, dat heet een paar jaar geleden, bedroevend. Heb er diverse mensen gesproken en mijn conclusie was ga aub bij de bijenkorf wat verkopen maar aub niet in dit hoge segment. Gs gaat voor t geld een aantal merken incl Rolex qua afwerking errug voorbij. En heeft al een aantal jaar in zijn instap automaat een pr van 72 uur.

2. Ga maar voor een op in een funky kleurtje, want t is jou merk. Rolex. En ik vermoed dat een of meerdere kleuren er binnen nu een aantal jaar weer uit is want waarom zou Rolex kleuren produceren die bijna niet verkopen…

4 likes

Oehhhhhh een geheime hitlijst?

He dat komt mij bekend voor :upside_down_face:

2 likes