Collectie advies: zoektocht naar een nieuw horloge

eerder andersom als ik hem een beetje ken

goed idee. ik ga me erin verdiepen

3 likes

De proplof is wel echt een dikke klatsert, maar ga mijn Sub er niet voor verkopen. Never nooit niet…

Nope en zal er ook never nooit komen. Wat een flutmerk…

1 like

Geen idee wie jij bent. Nog nooit voorbij zien of horen komen. so zero fucks were given from this side…:sweat_smile:

2 likes

Ik vind dit wel echt het meest sexloze horloge ooit. Dat gezegd hebbende: goeie tip! Doen Ralph!

2 likes

daar ben ik het dan weer niet mee eens, heb jij wel eens iemand 's avonds in bed Mittwoch in je oor horen fluisteren?

1 like

Nee, ik kom niet zo vaak in Twente. Maar ik zal mevrouw Schoen eens lief aankijken vanavond. Nee heb ik.

2 likes

Zullen we on topic blijven aub? Dank!

sorry, maar het topic is al klaar

12 likes

Stuk :joy:

1 like

Goed punt.

1 like

Wie is hier nou de Topic Starter gij of ik?

11 likes

Ja, maar je kan toch ook niet van @Jotun verwachten dat hij een apart topic opent over 4 pygmeeën in een opblaasboot vol dubbelvla die worstelen voor een schaaltje brown-brown. Dat vind ik onredelijk.

10 likes

Wel eens! Die ProPlof is echt een megatof horloge! Tijdloos en daarnaast een echte toolwatch. Uiteraard op mesh.

Het is dat je al een Speedmaster hebt, anders is de Alaska versie met de ‘case-hield’. Maar ja; toch weer een chrono…

anders bewaar ik die anekdotes wel een keer voor het smaakvolle sigaren topic

1 like

oeh daar ben ik ook wel onderdeel van :smiley:

2 likes

image

4 likes

staat garant voor avontuur!

heb nog steeds te doen met die Tapir…

2 likes

Inderdaad misschien niet heel sympathiek om hier te melden, excuses. Ik wilde slechts mijn vrolijkheid delen over dit toch best aardige topic vanuit een ander perspectief.

Aangezien ik RLC totaal niet ken, kan ik mij niet echt voorstellen dat hij aanstoot neemt aan een random internet persoon wat zijn berichtjes op automatisch verbergen heeft staan. Indien toch; mijn excuses.

1 like