Hahahhaha. Serieus…
Maar de 8l is toch een ongedecoreerd GS uurwerk of heb ik dat nu altijd al verkeerd begrepen?
Hahahhaha. Serieus…
Maar de 8l is toch een ongedecoreerd GS uurwerk of heb ik dat nu altijd al verkeerd begrepen?
Ik heb niks wat jij mooi vindt (en wat je wel mooi vond heb ik aan je verkocht toen je nog horloges droeg)
Dan kun je er zelf wat in laten krassen.
Ik heb er eentje met ‘drive carefully’ op de achterkant ergens in een laatje.
Dit is hem helemaal
SPB143J1
Viel idd nog niet mee om er een te bemachtigen. Leuk horloge en prettig formaat. Hele mooie plaat ook
Volgens mij is t hi end quartz en laat ik dat nu al in mijn svgv225 hebben zitten.
Hoewel die wijzerplaat me waanzinnig lijkt, richting Snowflake niveau puur op plaatjes gebaseerd , heb eerlijk gezegd geen behoefte aan 2 heq horloges in de collectie
Volgens mij momenteel overal uitverkocht.
Zou even wachten en dan komt er hier vanzelf 1 voorbij
Hoe vaak moet ik nog zeggen? Koop nou die Tank!
Is het een idee om de Tudor BB weg te doen?
Je hebt al twee topduikers in de Sub en de Seamaster. Neem je lekker de BB GMT zoals je zegt.
Waarom niet eens wat anders.
De verschillende seiko tunas, diverse kleuren en eens wat anders dan al die duikers wat er allemaal hetzelfde uitzien, eigen gezicht i.p.v al die modellen wat in wezen allemaal op de submariner lijken en ook minstens zo goed als alles wat je in de verzameling hebt.
@RLC Inderdaad de Tudor BB weg (je hebt al zat zwarte duikers), en vervolgens de blauwe of GMT terug.
En een mooie Reverso a la @Bwatched ? Geweldig model vind ik dat, met blauwe plaat.
Of een keer het vintage pad bewandelen! Een mooie Pie-Pan Constellation, of Polerouter, of over weer een Breitling terug in de collectie:
Zenith el primero te doen voor iets oprekken budget?
Dat zijn nog eens tips. Ben een beetje bang dat hij in een of meerdere van de vorige aanda…eh adviestopics van @rlc al genoemd is maar het blijft een goede tip.
Als je een Omega wilt scoren: ik vind de great white echt heel mooi. Geen idee wat jij ervan vind…
Een fatsoenlijk duikhorloge is inderdaad i.v.m. een dresswatch behoorlijk lomp heeft iets te maken met het doel waar hij voor gemaakt wordt.
Ah. Mee aan een bureau zitten en thuis op de bank met de kids. Ja ik snap hem.
Dat kan je er mee doen, gemaakt worden ze echter voor een ander doel en dat kan niet zonder enig formaat.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het verschil in afleesbaarheid tussen 39mm en 42mm erg uitmaakt als je in de diepte met je duiklamp op dat ding schijnt terwijl je hem een halve meter van je hoofd houdt. Bovendien is dat meer afhankelijk van de grootte van de indices en de kracht van de lume.
Ik vind dat je moet doen wat je zelf wil.
Zenith defy of el primero, Grand Seiko, JLC reverso (ipv die lelijke cartier). Als het maar geen zwarte is.